![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ჩემი მანქანა რომ ჩამოვიდა Blow off-ი არ ქონდა და იყო დახშობილი. გაზს რომ აუშვებდი ჰაერის ნაკადი ინთეიქში მიდიოდა და დიდი ხმაც ქონდა თრრრრრ. მოკლედ, მერე დავაყენე ჩვეულებრივი ბლოუ ოფი და მაღაც წნევაზე აცემინებს
![]() მერე ვქექე ინტერნეტში და ვნახე ესეთი რამ Recirculatory Blow Off Valve (OEM) ![]() ![]() სტოკ იმპრეზაზე ესეთი ხმა არა აქვს, ანუ ქარხნული blow off ინთეიქში არ უშვებს ჰაერს? როგორია? ან სად ყენდება? ვიფიქრე ჩემსაზე ხო არ აყენიათქო და არ ვიცი მე... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(iPod @ 14th December 2009 - 21:09) [snapback]63392[/snapback] ამ სურათზე სულ ქვევით შავი ვეში როა ეგ სად უნდა დაყენდეს ვაფშე/ ეგ ჰაერის ფილტრია და ვალუუმის წვრილ შლანგზე უნდა დადგეს, სადმე კოლექტორიდან ბლოუოფამდე, მაგრამ სულ რომ არ დააყენო არც არაფერი |
|
|
![]() ![]() |