|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
|    Jul 24 2014, 12:50 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  უბრალოდ Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436  | 
				ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები. რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი...   | 
|  | |
|  | 
|  Jan 31 2015, 21:26 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307  | 
				კაროჩე ფრონტალური  ინტერქულერი ასწორებს რა თუ ოდნავ დიდი ტურბინა გაქვს superhardware ბლოუ რო დაგიცლის ჰაერს რესპონსი გექნება იმ შევსების ცოტა ცუდი თავიდან რო დავაყენე ფრონტალური თითქოს დისკომფორტი მქონდა რა სანამ სეავსებდა ვგრძნობდი მარა ეხა ისე მივეჩვიე რო ვითომც არაფერიდა ეგრე უნდა იყოს ისე დიდ ტოპ მაუნთს ფრონტალური ჯობია ჩემიაზრით უფრო დიდ ხოდს გადის ჰაერიდა უფრო მაგრად გრილდება ვიდრე ტურბინიდან გასული 30 სანტიმეტრის გავლით | 
|  | |