![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე
სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან ........................... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ? ყურით ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\ თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 23 რეგისტრ.: 3-December 14 მომხმარებელი № 4,785 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 5 2015, 06:24) [snapback]641456[/snapback] ყურით სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა ყურით სემოწმება საინტერესოა ღადაობ თუ ძრავის ხმა იგულისხმე ვერმიგიხვდი ? ![]() B4 Legacy RSK მყავს |
|
|
![]() ![]() |