![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ხოდა სიცივის ბრალია თუ რამე სხვა დაემართა??
საჭეც ცოტა გამაგრებულია.... ვითომ ATF არის გამოსაცვლელი?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Joker
რავი, მე მაინც არ მგონია ხუფის ბრალი, მანდამდე არც უნდა ამოდიოდეს, კომპრესორი ეგრევეი იწყებს მუშაობას და აბრატკიდან რა ზეთიც შემოდის ისევ იმას იწოვს, რატო უნდა გადმოდიოდეს, ესეიგი სადღაც რაღაცა ნიტო პონტია, გაჭედილი ხო არაა სადმე რეზინის ნარჩენები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(Baal @ Dec 16 2009, 17:24) [snapback]64206[/snapback] Joker რავი, მე მაინც არ მგონია ხუფის ბრალი, მანდამდე არც უნდა ამოდიოდეს, კომპრესორი ეგრევეი იწყებს მუშაობას და აბრატკიდან რა ზეთიც შემოდის ისევ იმას იწოვს, რატო უნდა გადმოდიოდეს, ესეიგი სადღაც რაღაცა ნიტო პონტია, გაჭედილი ხო არაა სადმე რეზინის ნარჩენები? ხო რავი მეც ვერ გავიგე ტოოო. დავშალე ბაჩოკი სულ. გავწმინდე. ის შლანგი რაზეც ზის მილი რომ არის შიგნიდან ზედ ჩამოცმული აქვს ფილტრი. იქიდან გროვდება მაგ რეზერვუარში. და ეგეც გაყოვილია, სადაც ის მილი ჩადის ის ნაწილი და მეორე საიდანაც გადის კომპრესორისკენ. კაკრაზ მაგ ნახვრეტის ზევით არის ეგრევე მეორე ფილტრი, ჩასხმისას რომ ფილტრავს ზეთს. ხოდა კომპრესორი რომ ვერ აკაჩავებდეს უნდა გაახუროს კალონკამ. ან თუ იჭიდება ზეთი კომპრესორამდე მაშინ კომპრესორმა უნდა იხმაუროს, და პახოდუ წნევაც არ უნდა იყოს მაშინ. იტოგში ვერ გავიგე რაააააააააა. |
|
|
![]() ![]() |