![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 62 რეგისტრ.: 13-October 09 მომხმარებელი № 470 ![]() |
იტოგში დღეს მატორმა აიკიდა რაგაც კაკუნის ხმა, ეგრევე გავაჩერე და შევაგდე ევაკუატორზე. ეხლა მყავდა ხელოსანი ავთო და მიშა რო არიან საბაგიროსთან ნუცუბიძეზე და დამისვეს დიაგნოზი 4 პორშინია ჩატეხილიო
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
რეგულარს თუ ასხამდი, მეტი შანსია პორშინს მაგის გამო დარხეოდა......
გარბენს აუქციონებზე არ ყრიან...გამორიცხულია...აუქციონ ბის სისტემა სახელმწიფო დონეზე კონტროლდება..ავტოექხპორტი იაპონიის ეხპორტში ლომის წილს შეადგენს....ნდობის მაღალი ფაქტორია...და ამ მომენტს უფრთხილდებიან...აბა ამერიკაში რო ფურცელი შეგივსონ, 4 გრეიდზე ნაკლები არცერთი მანქანა არ არისო გეტყვიან...ჩამოვა მანქანა და შეიძლება ძრავი არ ჩამოყვეს..ეგეთები ხშირია, უარესებით... რაც მე კოპარტზე ტრუპ მანქანებზე RUN and DRIVE მინხავს ...)))).. პატარ პატარა ფირმებისგან ნუ რუშები, ჩინელები, და ა.შ შეიძლება გარბენებს ყრიდნენ...მაგრამ აუქციონებზე გამორიცხულია... ამიტომ უნდა იყოს ერთიანი ბაზა...ჩემი აზრით პირდაპირ ვტტ-ში უნდა იწერებოდეს გარბენი და მერე სადმე ერთიან ბაზაში უნდა იყრიდეს თავს..არანაირი ბაზა ჩვენთან ზოგადად არ არსებობს...ავტომობილების სფეროში.. |
|
|
![]() ![]() |