![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
დღეს პირველად ვიჯექი 2.0 ატმო ფორიკაზე, ჩვენ ფორუმელს ვთხოვე და დილიხორი არ გამიტეხა,(ამისათვის დიდი მადლობა ტოტოს) , მოკლეთ პირველი შთაბეჭდილებები: მანქანა ძალიან რბილი და მორჩილი, ასი მეტრი გავიარე და მარჯვენა საჭის გამო დისკომფორტი არ განმიცდია, (გამიკვირდა ასე მალე რომ შევეგუე), რაც შეეხება დინამიკას, ნორმალურია, ცუდი ნამდვილად არ არის, გაზს უცბათ ჩავაჭირე კიგდაუნი ჩაირთო და მანქანა თითქოს გაბრაზდაო და საკაიფოდ აკრიფა სიჩქარე, ავლაბარში პესკებზე ვიყავით, არც თუ ისე კარგი გზა იყო ბუკარიკებით და ასფალტ ამოგლეჯილებით, მარა რომ მივადგი საერთოდ არ მიგვრძვია რომ ცუდი გზა იყო ისე ბურთივით მიდიოდა,ჰო კიდევ, უზარმაზარი ლუქი, რომ გავხსენი თავი კაბრიოლეტში მეგონა, საბარგულიც ძალიან დიდი, ორი ხბო თავისუფლათ ჩაეტევა
რაც შეეხება იმას თუ რა არ მომეწონა: მძღოლის ადგილი პატარა, უკანა სავარძლების ფეხების ადგილიც პატარა, ვსიო მეტი არაფერი, ჩემი აზრით 2.0ატმო ფორიკა იდეალურია იმათთვის ვინც არ არის დინამიკის მოყვარული და აქცენტი აქვს გადატანილი ოჯახზე და ქალაქ გარეთ გასეირნებაზე, ერთი რამ დასკვნა გამოვიტანე, ფორიკა არ უნდა იყიდო იმისდა მიხედვით თუ რამდენს წვავს, არამედ იმის მიხედვით თუ როგორი ხასიეთი გაქვს და რისთვის გინდა, სანამ გავატარებდი ფორიკას მანამდე ვფიქრობდი რომ ბენზინის ეკონომიურობის გამო უტურბინოს ვიყიდითქო, მარა ახლა ვფიქრობ რომ ტურბინიანი ვიყიდო, უტურბინო როგორც გავსინჯე იდეალურია დინჯი მეოჯახე კაცისთვის რომელსაც დინამიკა დიდათ არ უყვარს და ურჩევნია ლაითი ოფროუდები და ექსკურსიები, ჰოლო ტურბინიანი იმათთვისაა ვისაც მეტი დინამიკა უყვართ და ხანდახან გონკაობის ხასიათზე არიან ხოლმე, მაგალითად როგორიც მე ვარ, P.ს. ეუჰ..რამხელა პოემა დამიწერიაა,, აი ეს იყო რისი თქმაც მინდოდა, ტურბინიანს როცა გავატარებ მაგაზეც დავწერ შთაბეჭდილებას |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
პირველი მანქანა 08 მყავდა, მაგრამ ეგ 6 თვე გაგრძელდა. მაგის მერე ორი სივიკი მყავდა. მერე ა4 1.8ტ, მერე უკან დავიხიე და 92იანი ჰონდა აკორდი და ეხლა მყავს სტბ. მე ასე საჭესთან ჯდომა არცერთ მანქანაზე არ მომწონებია. სამსახურიდან გვიან მიწევს გამოსვლა და სანამ გამოვალ მაგარი ლომკა მაქვს და მაგიტომ ვაგზლიდან ტელევიზიის გავლით - გაგარინი - ვეფხვი და მოყმე - სანაპირო - გმირთა მოედანი (ან ელბაქიძის აღმართი) მარშრუტით მივდივარ ხოლმე სახლში რუსთაველზე. ძალიან დომაში ვარ ხოლმე როცა ამ მანქანის საჭესთან ვარ. ქალაქგარეთ, მითუმეტეს ზამთარში გუდაური ბაკურიანისკენ თუ მივდივარ, იმენნა მაგრად თავდაჯერებულად და საიმედოდ ვარ. მაგრამ მსიამოვნებს ტარება.
სტი-ზე დაჯდომისგან თავს ვიკავებ, იმიტომ რომ უფრო მომეწონება ტარების ამბავში და ამ კრიზისის დროს მაგაზე აცუნდრუკება მავნებელი იქნება ფინანსებისთვის. თან რაღაც მხრივ სტბს აქვს პლიუსები: რბილი პადვესკა და თუნდაც 2 სმ-ით მაღალი კლირენსი. ჩემთვის ეს მნიშვნელოვანი საკითხებია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ May 29 2009, 00:51) [snapback]6460[/snapback] სტი-ზე დაჯდომისგან თავს ვიკავებ, იმიტომ რომ უფრო მომეწონება ტარების ამბავში და ამ კრიზისის დროს მაგაზე აცუნდრუკება მავნებელი იქნება ფინანსებისთვის. თან რაღაც მხრივ სტბს აქვს პლიუსები: რბილი პადვესკა და თუნდაც 2 სმ-ით მაღალი კლირენსი. ჩემთვის ეს მნიშვნელოვანი საკითხებია. ![]() ![]() ![]() სტი-ს ქლირენსი მაღლდება მაღალი საბურავების დაყენებით ![]() ს/ტბ-ს არც ისე რბილი პადვესკა არა აქვს, შეაყენე აბა 17-იან დისკებზე, როგორ დაგრუბდება, მაგრამ ისეთი მანევრი მაინც არ ექნება, როგორც სტი-ს ![]() ისე ამ კრიზისის დროს სტი მართლა ძვირი სიამოვნებაა, თვითონ მანქანაც ძვირია და ნაწილებიც (არ მითხრათ ყველაფერი s/TB-ს მიდისო ![]() სტი-ში კომფორტის კომპენსირება ხდება სალონის უფრო ხარისხიანი აბშივკით, ალკანტარას და ზამშის შეხამებით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|