![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე
ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
Sturbo
მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს ![]() |
|
|
![]() ![]() |