|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
|  Dec 12 2009, 13:29 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243  | 
				მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე  ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო  | 
|  | |
|  | 
|  Dec 12 2009, 23:46 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 21:54) [snapback]62728[/snapback] ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო  ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:42 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 13 2009, 00:46) [snapback]62770[/snapback] ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა   ეგ არის კარტერის გაზების ვენტილაციის კლაპანი, რომელსაც გამოაქვს კარტერის გაზები ინთეიქში   თუ ეგ კლაპანი არ მუშაობს კარგად, გაზები გადის კოლექტორის ტრუბკიდან ფილტრთან რომ შლანგია, მანდედან, შესაბამისად ზეთიც გადააქვს, თუმცა საკმაოდ ცოტა რაოდენობით, მაგრამ იმდენი რომ ინტერქულერიც და ფილტრიც გააზეთიანოს  ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:37) [snapback]64888[/snapback] Sturbo  მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს  ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა ეგ კლაპანი არ იკეტება კარგად, ტურბინის წნევა მაგ კლაპანში მოშნად უბერავს და გაზები გააქვს ინთეიქის ტრუბაში და მერე ინტერქულერში  ატმოსფერულზე ეგეთი რამე არ ხდება, იქ ძირითადად პირიქით არის ხოლმე, ეგ კლაპანი იჭედება და მაგ დროს გადის გაზები ინთეიქში  თუმცა ტურბინიანის შემთხვევაში ორივე ვარიანტი შეიძლება მოხდეს, ან გაიჭედოს კლაპანი, ან ვაბშე გახსნილი დარჩეს, იმიტომ რომ ტურბინიანზე PCV კლაპანი ცოტა სხვა კონსტრუქციის არის.... -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
 TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29
 TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29 
  giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07
 giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07 
  bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21
 bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21 
  RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27
 RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27 
  Sturbo
 Sturbo   
|   |