![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე
ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 12th December 2009 - 21:54) [snapback]62728[/snapback] ისე რემ ფორესტერსაც იგივე სიმპტომები ქონდა მაგრამ ტუბინა კი არა PCV კლაბანი იყო ჭუჭყიანი და კარტერიდენ იპარავდა ტუბინა ზეთს. გავწმინდე ჯერჯერობით გადაეჩვია ჭამას. ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 13 2009, 00:46) [snapback]62770[/snapback] ეს რაღაც საინტერესო თქვი, აბა მოგვიყევი რა კლაპანია და როგორ იპარავს ზეთს მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა ![]() ეგ არის კარტერის გაზების ვენტილაციის კლაპანი, რომელსაც გამოაქვს კარტერის გაზები ინთეიქში ![]() თუ ეგ კლაპანი არ მუშაობს კარგად, გაზები გადის კოლექტორის ტრუბკიდან ფილტრთან რომ შლანგია, მანდედან, შესაბამისად ზეთიც გადააქვს, თუმცა საკმაოდ ცოტა რაოდენობით, მაგრამ იმდენი რომ ინტერქულერიც და ფილტრიც გააზეთიანოს ![]() ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:37) [snapback]64888[/snapback] Sturbo მოიცა კაცო, როცა ტურბინა უბერავს, ეგ კლაპანი ხომ ისედაც დაკეტილი უნდა იყოს რომ ტურბინის მიერ შექმნილი წნევა კარტერში არ გავიდეს? მე მაგ კლაპნის დანიშნულება და მუშაობის პრინციპი ასე წარმომიდგენია : ფაქტიურად PCV არის ეგრეთწოდებული ნიპელი, რომელიც ცალ მხარეს ატარებს ჰაერს და მეორე მხარეს არა ანუ კარტერიდან კოლექტორისკენ უნდა გაატაროს და პირიქით არა. როცა შემშვებ კოლექტორში წნევა უარყოფითია - მაშინ უნდა შეიწოვოს ზეთის ორთქლი და როცა წნევა დადებითია ანუ როცა ტურბინა ბუსტავს - მაში უნდა დაიკეტოს. ასეთ შემთხვევაში რაღაც ვერ ჯდება ლოგიკაში ის რომ 0.8 წნევაზე ტურბინა ზეთს იპარავს იმის გამო რომ PCV კლაპანი დაკეტილია. მე მგონი საერთოდ რომ არ იკეტებოდეს მაგ დროს უფრო უნდა მოიპაროს, იმიტომ რომ ტურბინა ფაქტიურად კარტერში დაუბერავს და იქედან სად წაიღებს ზეთს კაცმა არ იცის მე მგონი ფრიად საინტერესო საკითხს მივადექით და მცოდნე ხალხს გთხოვთ - თუ რამე იდეები გაქვთ აქ დაწერა არ ტეხავს ![]() ხოდა საქმეც მაგაშია, როცა ეგ კლაპანი არ იკეტება კარგად, ტურბინის წნევა მაგ კლაპანში მოშნად უბერავს და გაზები გააქვს ინთეიქის ტრუბაში და მერე ინტერქულერში ![]() ატმოსფერულზე ეგეთი რამე არ ხდება, იქ ძირითადად პირიქით არის ხოლმე, ეგ კლაპანი იჭედება და მაგ დროს გადის გაზები ინთეიქში ![]() თუმცა ტურბინიანის შემთხვევაში ორივე ვარიანტი შეიძლება მოხდეს, ან გაიჭედოს კლაპანი, ან ვაბშე გახსნილი დარჩეს, იმიტომ რომ ტურბინიანზე PCV კლაპანი ცოტა სხვა კონსტრუქციის არის.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |