|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო | 
|  Dec 12 2009, 13:29 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
| Subaroid      ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243  | 
				მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე  ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო  | 
|  | |
|  | 
|  Dec 18 2009, 10:49 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(PAINKILLER @ 18th December 2009 - 10:38) [snapback]64890[/snapback] მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა  მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? | 
|  | |
|  Dec 18 2009, 10:50 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:49) [snapback]64896[/snapback] აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა   მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა. გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი? PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა? ხო რავი, 1 კვირის წინ 3 დღე ინტერნეტი არ მქონდა, მერე 1 დღე ბანი მქონდა მორჭობილი  ხოდა ზუსტად ეგ შავი ებონიტისმაგვარი შტუცერებიდან შეიძლება გამოვიდეს კარტერის გაზები, თუ PVC კლაპანი გაჭედილია ან პირიქით გახსნილი (ტურბინიანის შემთხვევაში)   ატმოსფორიკაზე ეგ შტუცერები პირდაპირ ფილტრის ყუთში შედის ორივე მხარეს  ტურბინიანებზე აღარ მახსოვს სად შედის, სქემის ნახვა მეზარება ახლა  ბუსტზე ზუსტად არ ვიცი, შეიძლება რაღაცნაირად იმოქმედოს წნევის არასტაბილურობაზე, მაგრამ რამდენად, ეგ არ ვიცი..... -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |
 TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29
 TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29 
  giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07
 giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07 
  bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21
 bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21 
  RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27
 RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27 
  Sturbo
 Sturbo   
|   |