IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო
TwinTurbo
გამოხმაურება Dec 12 2009, 13:29
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე

ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის

ჩემმა დაიწყო sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:49
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 18th December 2009 - 10:38) [snapback]64890[/snapback]
მახოჯან, შენი უგზოუკვლო განათლებულობის ფონზე PCV კლაპანი თუ არ გეცოდინებოდა არ მეგონა

აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა smile.gif
მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა.
გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი?

PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 18 2009, 10:50
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Dec 18 2009, 11:49) [snapback]64896[/snapback]
აქამდე არ ვიცოდი რა იყო და 1 კვირს წინანდელ პოსტს რომ კითხულობ დღევანდელი წაგეკითხა smile.gif
მე რაც ვნახე ეგ კლაპანი დგას კოლექტორზე დროსელის ქვეშ და მიერთებილია შლანგი, იქვე ცოტა ქვემოთ ტურბინამდე მიმავალ ინთეიქიდანაც გამოდის შლანგი, ეს ორი შლანგი ერთდება ტრაინიკით და ზემოდან ჩადის მატორის ბლოკში , მარჯვენა ბლოკის უკანა ნაწილში. ჰოდა ფილტრთან რა შლანგია მაგას ვერ მივხვდი. ნუ შეიძლება ფორესტერს ფილტრთან აქვს, მაგრამ ლეგასიზე ფილტრთან არააა.
გარდა ამისა ზეთის ორთქლის გამოსვლისთვის შემჩნეული მაქვს კიდევ წერტილი, რომლებიც გალოვკების კიდეებშია, შავი ებონიტისებური პლასტმასის "შტუცერები". რომლიდანაც შლანგები სად მიდის არ მახსოვს და მანდაც დგას რამე მსგავსი კლაპანი?

PCV კლაპანი თU კარგად არ იკეტება შეიძლება ამან გამოიწვიოს ბუსტის ვერდაჭერა?

ხო რავი, 1 კვირის წინ 3 დღე ინტერნეტი არ მქონდა, მერე 1 დღე ბანი მქონდა მორჭობილი biggrin.gif



ხოდა ზუსტად ეგ შავი ებონიტისმაგვარი შტუცერებიდან შეიძლება გამოვიდეს კარტერის გაზები, თუ PVC კლაპანი გაჭედილია ან პირიქით გახსნილი (ტურბინიანის შემთხვევაში) smile.gif

ატმოსფორიკაზე ეგ შტუცერები პირდაპირ ფილტრის ყუთში შედის ორივე მხარეს smile.gif ტურბინიანებზე აღარ მახსოვს სად შედის, სქემის ნახვა მეზარება ახლა smile.gif

ბუსტზე ზუსტად არ ვიცი, შეიძლება რაღაცნაირად იმოქმედოს წნევის არასტაბილურობაზე, მაგრამ რამდენად, ეგ არ ვიცი.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29
giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07
bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21
RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge