![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სასტავ, ჰაერის ფილრტის შემდეგ ფრონტალური ინტერქულერი რო დაყენდეს, ნუ მერე სტანდარტულად, ტურბინაში და იქიდან სტანდარტულ ინტერქულერში და შემდეგ ძრავში, ექნება ასეთ ვარიანტს რამე აზრი? იმიტომ მომივიდა ასეთი რამე თავში, რომ რალიზე გამოიყენება დაახლოებით ასეთი ვარიანტი.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ერთი რო წნევას დააგდებს, და მეორე რო ტურბინამდე ინტეკულერს აზრი არ ექნება არანაირი, რადგან გარედან შემოტანილი ჰაერი გარედან გაგრილებულ ინტერკულერში ისე ეფექტურად ვერ გაგრილდება როგორც ტურბინაში გაცხელებული გარედან გაგრილებულ ინტერკულერში, ანუ ტემპერატურების სხვაობა რაც უფრო დიდია, უფრო იგრძნობ სხვაობას.
ხოდა ახლა დაუფიქრდით და მიხვდებით რომ ტექნოლოგიური გარღვევა ვერ მოვახდინეთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |