IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბოს დაყენება, ტურბოს დაყენება თუ გინდა შენ უტურბინოზე
gigizura
გამოხმაურება Jun 30 2009, 14:10
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 571
რეგისტრ.: 20-April 09
მომხმარებელი № 33




მოკლედ, ავლაბრის მოპირდაპირედ, ტუნელები რომაა და ბადრი პატარკაციშვილის სახლი, აი მაგ გზაზე რომ ჩავივლიდი ბოქსებია გაკეთებული, და სულ იმრეზები, ევოეიბი, სკაინები და მაგდაგვარი მაშინები იდგა, სულ მაინტერესებდა რატო იდგა პასტაიანად მაგდაგვარი მანქანები, თურმე მაგ ადგილას ატმო მატორებზე აყენებენ ტურბოებს რაა,
ეხლა არ დამიწყოთ ,,როგორ შეილება,,, ,,ჰომ გასკდა მატორი ტურბო რომ დაუყენო,, და რაღაცეები, აბა მე რავიცი biggrin.gif , კი აყენებენ და, ვისაც გაინტერესებთ მიდით და ნახეთ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 19 2009, 01:21
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ Dec 16 2009, 09:46) [snapback]64033[/snapback]
მაიცა, შენ გინდა თქვა რომ 2.5-იან მატორზე იაპონური ფორიკას სტოკი ტურბინა რომ მიაყენო, არაფრის შეცვლა არ დაგჭირდება?? არც ECU, არც ინტერქულერის დამატება, არც სხვა სვეჩების დაყენება, არც სხვა არაფერი???
და მუდმივად გახსნილი ვესტგეიტით ტურბინა როგორ უნდა დატრიალდეს?? ალბათ სადღაც 5000-ზე გახსნის biggrin.gif

PAINKILLER მართალია ეს პოსტსხვა თემიდან გადმოვაკოპირე, მაგრამ ამ თემას უფრო შეეხევა და აქ გავაგრძელოთ.
აქ საუბარია იმაზე რომ ვესტგეითი სულ ღია კი არ იყოს, არამედ ვაკუუმი არ ჰქონდეს მიერთებული ვესტგეითის აქტუატორის სელენოიდის გავლით და მარტო აქტუატორის ზამბარაზე იყოს დამოკიდებული. მარტო ამ ზამბარით დაუბერავს 0.5-ს და ამ ზამბარას სხვა დამატებით ზამბარასაც თუ დავუმატებთ (შერჩევით) შეიძლება 0.3-მდე ჩამოვიყვანოთ. 0,3 ის წნევაა რომელზეც არც ეკუს უნდა შეცვლა და არც მატორის არცერთ ნაწილს. გახსნით კიდევ ზუსტად ისევე გაიზსნება , ანუ ზუსტად მაშინ დაუბერავს როგორც იაპონურ ტურბინიანზე, უბრალოდ 0.3-მდე რომ ავა ვესტგეითი გაიხსნება და მეტზე არ გაუშვებს წნევას, ერთადერთი რისი შეცვლაც დასჭირდება ეს არის PCV კლაპანი, რომლის არსებობის შესახებ ახლახანს შევიტყვე, უფრო სწორად არსებობის კი არ ტურბინიანს და უტურბინოს შორის განსხვავება რომაა ის გავიგე.
ერთადერთი რაც მაეჭვებს ესაა MAP სენსორი. MAF რომ იყოს 100% ვიცი რომ არაფერი არ დასჭირდება და MAP არ ვიცი როგორ მოიქცევა კლექტორში დადებით წნევაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gigizura   ტურბოს დაყენება   Jun 30 2009, 14:10
Matador  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge