![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
დღეს განვახორციელე ეს იდეა და ნახევარ საათში მცირედი გადაკეთებით შევქმენი პარალელ ბიტურბო ლეგასი.
როგორც მოგეხსენებათ სამწუხაროდ ჩემი მანქანა 0.7-ზე მეტს ვერ უბერავს და კაიფი სტულიად ვერ ვიგრძენი მაგრამ შედეგი ასეთია: 3500-მდე საერთოდ დაკარგა თორქი, მაგრამ 3500-ის მერე უფრო ზუსტად 4000-ზე იმდენად მაგრად ეწევა რომ არ მეგონა ასე მაგრად თუ ივლიდა. 4000-დან დაახლოებით ისე ეწევა როგორც 5500დან სეკვენტალზე, სეკვენტალზე სიჩქარის შეცვლის შემდეგ მაინც სჭირდებოდა წამი რომ მეორე ტურბინა კარგდ დატრიალებულიყო, ახლა კი სიჩქარის შეცვლისას ცოფიანია 1-დან 2-ში , 2-დან-3-მეში გადატანის დორ სულ სხვა შეგრძნებაა. სამწუხაროდ თავიდან ვერ ავიცილე 65-კოდი რაც წნევათა შორის სხვაობის დატჩიკს ნიშნავს. როგორც წავიკითხე არა VDC მანქანებზე ეს პროგლემა არაა, გაზს აუშვებ და ქრება ჩეკი, მაგრამ ჩემთან თუ აანთო 4500-ზე ზემოთ ფუელქათი აქვს დასავარაუდოდ ისევ უკან გადმოვაკეთენ თუ ასე გააგრძელა. ერთი რამე შევამჩნიე, ამ ჩეკს აგდებს მაშინ თუ მანუალზე გადაგყავს კარობკა, ანუ მე ამმიგდო მაშინ როცა ფიფქო მქონდა ჩართული და კარობკა მეორეში. ეს იმისთვის გავაკეთე ბუსტი ზუსტად რომ გამეზომა დაბლებზე და ბოლომდე ჩაჭერილი გაზით, მაგრამ ჩეკმა ჩემიშალა ხელი. ჩვეულებრივ D-ში არაფერი არ აუნთია ჯერჯერობით. ალბათ 1 კვირა ვივლი ასე , წვასაც გავსინჯავ და იმასაც თუ რამდენად ხშირად ამომიგდებს ჩეკს. ტუბკების შეერთება აქ დადებულ სქემაში ძაიან რთულად იყო იმიტომ რომ ორ ვესტგეითიანი მოდელებისთვის არის და ერთ ვესტგეითიანზე ბევრად გამარტივდა . შეერთება შემდეგნაირად გავაკეთე: შლანგები 5 და 22 ერთმანეთზა გადავაერთე. შლანგი N 1 გამოვაძრე ზასლონკის აქტიატორიდან და დავგმანე. ასევე დავგმანე შლანგები 6 და 8. იქ სადაც მიდიოდა შლანგი 6 ანუ მეორე ტურბინის გამონაბოლქვის მარეგულირებელი კლაპნის აქტუატორის ქვედა მხარეს მივუერთე მუდმივი ვაკუუმი რომ კლაპანი მუდმივად გახსნილი იყოს. იქ სადაც მიდიოდა შლანგები 5, 8 და 22 ერთმანეთთან გადავაერთეე ტრაინიკით და ესაა სულ. მოვლენების განვითარების შესახებ კიდევ გაცნობებთ. კიდევ ერთჯერ დიდი მადლობა შოთას (SUB-300) მის გარეშე ვერაფერსაც ვერ გავაკეთებდი |
|
|
![]() ![]() |