![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
მაინტერესებს ღირს თუ არა ვიურტის ინჟექტორის საწმენდი სითხე ჩავასხა ბაკში? 2.0 უტურბინო ფორესტერზე. პრობლემა შემდეგშია გუდავს ძრავს თავიდან გაზის მიჭერისას, ჰაერის და საწვავის ფილტრი ახალი გამოცვლილი (გავლილი აქვს მაქსიმუმ 20-30 კილომეტრი), სვეჩები 4 ათასის წინ აყენია პლატინა ბოში, ხალასტოი ხოდის ზასლონკა გავწმინდე ვიურტის სითხით გუშინ მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის.
ჰაერის და საწვავის ფილტრზე რომელიც აქამდე მეყვენა გავლილი მქონდა 4 ათასი და დღეს გამოვცვალე. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
გაწმენდის მერე უნდა შემოწმება (ნალადკა).,სისტემა მარტივია 4ვე (6_ვე) ინჟექტორს აერთებენ სპეციალურ სტენდზე და საწვავის რაოდენობა რასაც აფრქვევენ დროის ერთეულში (15 წუთი მაგალითად) უნდა იყოს ტოლი. ეს ნიშანია, რომ გაიწმინდა და სორად მუშაობენ
ციტატა(sardana2 @ 19th April 2015 - 12:44) [snapback]653023[/snapback] ინჟექტორსმხმა როგორ უნდა ჰქონდწს? როგორიმხმაა? დიზელის ხმა კლაპნებმა იცის |
|
|
![]() ![]() |