![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
მაინტერესებს ღირს თუ არა ვიურტის ინჟექტორის საწმენდი სითხე ჩავასხა ბაკში? 2.0 უტურბინო ფორესტერზე. პრობლემა შემდეგშია გუდავს ძრავს თავიდან გაზის მიჭერისას, ჰაერის და საწვავის ფილტრი ახალი გამოცვლილი (გავლილი აქვს მაქსიმუმ 20-30 კილომეტრი), სვეჩები 4 ათასის წინ აყენია პლატინა ბოში, ხალასტოი ხოდის ზასლონკა გავწმინდე ვიურტის სითხით გუშინ მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის.
ჰაერის და საწვავის ფილტრზე რომელიც აქამდე მეყვენა გავლილი მქონდა 4 ათასი და დღეს გამოვცვალე. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(sardana2 @ Apr 20 2015, 10:32) [snapback]653090[/snapback] ღა უბედურება 4 ათასზე ზეთს ვცვლი შვილივით ვუპრთხილდები ![]() არ ვგაზაობ სულ ახალი ხომ არ გიყიდია? რა იცი იქ რა ძალა ადგებოდა? თან კლაპნების რეგულირება ნორმალური პროცესია. ზოგ მანქანა ე.წ. თვითრეგულირებადია ქვს (მაგ მერსედესს) მაგას არა. თუ არ ვცდები შაიბებს უდებენ სპეციალურს და ისე აკეთებენ (ანუ ეგეთი მეთოდია გრუზინული პონტი არაა). რემენი შეცვლილი აქვს, ხომ? ყველაფერი შეუცვალე თუ მარტო რემენი? |
|
|
![]() ![]() |