![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 43 რეგისტრ.: 17-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 306 ![]() |
გამარჯობათ ხალხო! მოკლედ ესეთი სიტუაცია მაქ, კოლექტორზე როა რაგაც დაჩიკი მგონი ლამბდა ქვია და როგორ გავიგო ვარგა თუ არა იქნებ მირჩიოთ ვინმემ,უსაშველოდ წვავს ბენზინს გამაგიჟა:)13, 14 ლიტრი ქალაქში მგონი ბევრია თან ძაან უტურბინო ფორიკასთვის,დანარჩენი ფილტრები და სვეჩები შევცვალე და ეგ დამრჩა რა.ვერ ვნახე ვერსად რამდენი უნდა მიჩვენოს ტესტერზე დენი და რამდენ აბაროტზე(მუშა დაჩიკმა)? მადლობთ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(sopi @ 19th December 2009 - 18:38) [snapback]65327[/snapback] მაგდენით მარტი ლამბდა ვერ მოგიმატებდა უტურბინოზე მართლაც ვერ მოუმატებდა. აი ტურბინოან სუბარუებზე ლაბდას იმდენი შეუძლია რომ ოჰოჰოოო. ვინაიდან ყველა ვოზდუხომერი ზუსტად ერთი არაა ლამბდა ეკუს ასწავლის თუ როგორ მუშაობს მისი ვოზდუხომერი ანუ უკეთებს კალიბრურებას ყოველი დასბროსვის შემდეგ და ამას ჰქვია Air/Furel Learning. ეს კალიბრირება ორნაირია, ერთი რომელიც მუდმივად იწერება ეკუში და მეორე - რომლითაც პატარ-პატარა წაკორექტირებები ხდება. ეს პატარა წაკორექტირებები როგორც წესი 5%-ზე ზემოთ არ ადის და მაქსიმალური დასაშვები 9%-ია და ეკუში ჩაწერილი კალიბროვკა კი შეიძლება 15%მდე ავიდეს, ამას თუ დავუმატებს იმ პატარა წაკორექტირებბის რამოდენიმე %-ს - უკვე სერიოზულ სხვაობას მოგვცემს ნაზავის შემადგენლობაში. რაც უფრო კარგია ვოზდუხომერი მით ნაკლებია Air/Furel Learning % და თუ ეს პროცენტები მაწსიმუმებს უკაკუნებს ვოზდუხომერი ძალიან დაღლილია. ალბათ მალე იქნება თბილისში ECU Data Logger და მერე ყველაფრის დადგენას შევძლებთ |
|
|