![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
დღეს პირველად ვიჯექი 2.0 ატმო ფორიკაზე, ჩვენ ფორუმელს ვთხოვე და დილიხორი არ გამიტეხა,(ამისათვის დიდი მადლობა ტოტოს) , მოკლეთ პირველი შთაბეჭდილებები: მანქანა ძალიან რბილი და მორჩილი, ასი მეტრი გავიარე და მარჯვენა საჭის გამო დისკომფორტი არ განმიცდია, (გამიკვირდა ასე მალე რომ შევეგუე), რაც შეეხება დინამიკას, ნორმალურია, ცუდი ნამდვილად არ არის, გაზს უცბათ ჩავაჭირე კიგდაუნი ჩაირთო და მანქანა თითქოს გაბრაზდაო და საკაიფოდ აკრიფა სიჩქარე, ავლაბარში პესკებზე ვიყავით, არც თუ ისე კარგი გზა იყო ბუკარიკებით და ასფალტ ამოგლეჯილებით, მარა რომ მივადგი საერთოდ არ მიგვრძვია რომ ცუდი გზა იყო ისე ბურთივით მიდიოდა,ჰო კიდევ, უზარმაზარი ლუქი, რომ გავხსენი თავი კაბრიოლეტში მეგონა, საბარგულიც ძალიან დიდი, ორი ხბო თავისუფლათ ჩაეტევა
რაც შეეხება იმას თუ რა არ მომეწონა: მძღოლის ადგილი პატარა, უკანა სავარძლების ფეხების ადგილიც პატარა, ვსიო მეტი არაფერი, ჩემი აზრით 2.0ატმო ფორიკა იდეალურია იმათთვის ვინც არ არის დინამიკის მოყვარული და აქცენტი აქვს გადატანილი ოჯახზე და ქალაქ გარეთ გასეირნებაზე, ერთი რამ დასკვნა გამოვიტანე, ფორიკა არ უნდა იყიდო იმისდა მიხედვით თუ რამდენს წვავს, არამედ იმის მიხედვით თუ როგორი ხასიეთი გაქვს და რისთვის გინდა, სანამ გავატარებდი ფორიკას მანამდე ვფიქრობდი რომ ბენზინის ეკონომიურობის გამო უტურბინოს ვიყიდითქო, მარა ახლა ვფიქრობ რომ ტურბინიანი ვიყიდო, უტურბინო როგორც გავსინჯე იდეალურია დინჯი მეოჯახე კაცისთვის რომელსაც დინამიკა დიდათ არ უყვარს და ურჩევნია ლაითი ოფროუდები და ექსკურსიები, ჰოლო ტურბინიანი იმათთვისაა ვისაც მეტი დინამიკა უყვართ და ხანდახან გონკაობის ხასიათზე არიან ხოლმე, მაგალითად როგორიც მე ვარ, P.ს. ეუჰ..რამხელა პოემა დამიწერიაა,, აი ეს იყო რისი თქმაც მინდოდა, ტურბინიანს როცა გავატარებ მაგაზეც დავწერ შთაბეჭდილებას |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
ციტატა პ.ს. ისე მგონი ტ/ტბ და ს/ტბ ერთი კლირენსი აქვს, ხომ? კი მგონი ორივეს ერთი აქვს მაგრამ მე რომ ვყიდულობდი ყველამ baal-მა joker + -მა და კიდევ სხვებმა მირჩიეს s\tb-ს ყიდვა რადგან t\tb-ს რაგაც პრობლემები აქვსო უკანა ზამბარებზე და ამორტიზატორებზეო ციტატა სტი-ს ქლირენსი მაღლდება მაღალი საბურავების დაყენებით (იხილეთ ბაალის ფორიკა) ს/ტბ-ს არც ისე რბილი პადვესკა არა აქვს, შეაყენე აბა 17-იან დისკებზე, როგორ დაგრუბდება, მაგრამ ისეთი მანევრი მაინც არ ექნება, როგორც სტი-ს ისე ამ კრიზისის დროს სტი მართლა ძვირი სიამოვნებაა, თვითონ მანქანაც ძვირია და ნაწილებიც (არ მითხრათ ყველაფერი s/TB-ს მიდისო , სულ ცოტა ამორტიზატორებში და კალოდკებში არის სხვაობა, კარობკას და კომპს რომ თავი დავანებოთ) სტი-ში კომფორტის კომპენსირება ხდება სალონის უფრო ხარისხიანი აბშივკით, ალკანტარას და ზამშის შეხამებით არცერთ სტანდარტულ ფორიკაზე არაა ეგეთი სალონი ეგ მართალია რომ ძვირია მაგრამ კაცია და გუნება რაც მოგწონს გულით გინდა ცდილობ მინუსებზე არ იფიქრო და სურვილი აისრულო ![]() |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#3
|
Guests ![]() |
ციტატა(mtiuli @ May 29 2009, 10:33) [snapback]6489[/snapback] კი მგონი ორივეს ერთი აქვს მაგრამ მე რომ ვყიდულობდი ყველამ baal-მა joker + -მა და კიდევ სხვებმა მირჩიეს s\tb-ს ყიდვა რადგან t\tb-ს რაგაც პრობლემები აქვსო უკანა ზამბარებზე და ამორტიზატორებზეო მერ ის მაინტერსებს იმ "წითელი ხის" აბივკი გადაკვრა თუ შეიძლება ს/ტბ-ზე, როგორიც ტ/ტბ-ზეა. რაღაც ძაან შავია ს/ტბ-ს ტორპედო ![]() ზამბარები და ამორტიზატორები მიდის ტ/ტბ-ზე, ს/ტბ-ს? და რეკომენდირებული (გამომდგარი) თუა? |
|
|