![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მანქანის დიაგონალზე მოხვედრისას მიწაზე მდგომი საბურავი ჩერდება იმიტომ რომ ძალის უმეტესი ნაწილი გადადის ჰაერში მყოფ საბურავზე რომელიც თავისუფლად ბრუნავს ხომ? უკანებზე მაქვს საუბარი
ხოდა რა მოხდება რომ ეს ჰაერში მყოფი საბურავი ხელოვნურად რომ დავბლოკოთ (გავაჩეროთ)? მაგალითად ხელის ტორმუზის ამოწევით... ან ტორმუზზე დაჭერით (ამ შემთხვევაში წინა საბურავებზეც შეიძლება გამოვიდეს) ამ დროს ხომ მიწაზე მყოფ საბურავზე უფრო მეტი ძალა გადავა ვინაიდან ჰაერში მყოფი საბურავი საერთოდ აღარ იტრიალებს? მართალია ხელის მუხრუჭი მეორე საბურავსაც გააჩერებს, მაგრამ შეიძლება დაძვრაში დაეხმაროს ცოტა მაღალ გაზს თუ მივცემთ... ან ასევე დიაგონალზე დაკიდებულზე (რათქმაუნდა დიდ აღმართს არ ვგულისხმობ) პერეგაზოვკის დროს რომ პერიოდულად რუჩნიკი ამოვწიოთ ხოლმე (დავაკაჩაოთ) რათა მოვახდინოთ ჰაერში მყოფი საბურავის ხელოვნურად დაბლოკვა და ძალის გადატანა მეორე საბურავზე... სიამოვნებით შევამოწმებ ჩემს მანქანაზე საშუალება თუ მექნება |
|
|