IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> არტყმევინებს კარობკა
kaxa-kaxa
გამოხმაურება Apr 21 2015, 20:39
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 253
რეგისტრ.: 10-November 14
მომხმარებელი № 4,718




ყველას გაუმარჯოს მოკლედ ესეთი პრობლემები დაეწყო ჩემ მანქანას კარობკამ დაიწყო დარტყმები, ძირითადად 2 დან 3 ში გადართვის დროს.თუ გქონიათ ესეთი პრობლემები დაწერეთ როგორ მოაგვარეთ. მადლობელი დაგჩებით.
სუბარუ ლეგასი 2004 წლის ტიპტრონიკი

თითქოს ვერ ხვდება როდის შეუცვალოს სიჩქარე და ბოლოს დარტყმით გადააქ. დაახლოვებით ორიათას სამიათას აბაროთებს შორის ეტყობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
karlo-fan
გამოხმაურება May 15 2015, 22:50
გამოხმაურება #2


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ერთერთ ფორუმზე ამოვიკითხე ასეთი რამე:

Пользователь ntippet из subaruoutback.org говорит, что успешно сократил не стабильности в работе АКПП, регулируя коэффициент Transfer Duty Ratio Correction. Он увеличил значения до 04 ' + что уменьшает Transfer Duty Ratio (коэффициент передачи).

ანუ არის პრგრამა FeeSSM და წვდომა აქვს კარობკის კომპთანაც და გაცვლევინებს მონაცემებს...

Transfer Duty Ratio Correction რას უზრუნველყოფს და მაგის კოეფიციენტის შეცვლით რა შეიცვლება საინტერესოა ვინმე თუ დაწერს.

კაბელი მექნება 1 კვირაში და ჩემს მანქანაზე გავტესტავდი თუ ღირს ცდად, უბრალოდ რა საით უნდა შეიცვალოს ხ.ზ.

ასევე ეწერა რომ კლემის ჩახსნის შემდეგ ისბროსებაო ქარხნულზე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
kaxa-kaxa   არტყმევინებს კარობკა   Apr 21 2015, 20:39
TRULOVI   რამეარ ციმციმებს? ...   Apr 21 2015, 20:41
jab180   ზეთი აკლია სავარაუ...   Apr 21 2015, 20:48
kaxa-kaxa   კაროჩე მე არ მგონი...   Apr 21 2015, 21:05
otto   kaxa-kaxa სვეჩები არა...   Apr 21 2015, 21:08
kaxa-kaxa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge