![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 253 რეგისტრ.: 10-November 14 მომხმარებელი № 4,718 ![]() |
ყველას გაუმარჯოს მოკლედ ესეთი პრობლემები დაეწყო ჩემ მანქანას კარობკამ დაიწყო დარტყმები, ძირითადად 2 დან 3 ში გადართვის დროს.თუ გქონიათ ესეთი პრობლემები დაწერეთ როგორ მოაგვარეთ. მადლობელი დაგჩებით.
სუბარუ ლეგასი 2004 წლის ტიპტრონიკი თითქოს ვერ ხვდება როდის შეუცვალოს სიჩქარე და ბოლოს დარტყმით გადააქ. დაახლოვებით ორიათას სამიათას აბაროთებს შორის ეტყობა |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ერთერთ ფორუმზე ამოვიკითხე ასეთი რამე:
Пользователь ntippet из subaruoutback.org говорит, что успешно сократил не стабильности в работе АКПП, регулируя коэффициент Transfer Duty Ratio Correction. Он увеличил значения до 04 ' + что уменьшает Transfer Duty Ratio (коэффициент передачи). ანუ არის პრგრამა FeeSSM და წვდომა აქვს კარობკის კომპთანაც და გაცვლევინებს მონაცემებს... Transfer Duty Ratio Correction რას უზრუნველყოფს და მაგის კოეფიციენტის შეცვლით რა შეიცვლება საინტერესოა ვინმე თუ დაწერს. კაბელი მექნება 1 კვირაში და ჩემს მანქანაზე გავტესტავდი თუ ღირს ცდად, უბრალოდ რა საით უნდა შეიცვალოს ხ.ზ. ასევე ეწერა რომ კლემის ჩახსნის შემდეგ ისბროსებაო ქარხნულზე... |
|
|
![]() ![]() |