![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 269 რეგისტრ.: 20-January 15 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 4,958 ![]() |
მგონი არაა ესეთი არსად და არ იქნება ურიგო რო გავხსნა. ვისაც აქვს სურათები დავდოთ თავის მონაცემებით. ათ ათი უსწრაფესი სუბარუ. IMPREZA, LEGACY,FORESTER. მგონი მიმიხვდით რასაც ვამბობ, და ბევრს აინტერესებს ალბათ კიდეც ეს თემა. აბა გელოდებით
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
ბიჭო, DCCD როცა წინ არის გადაწეული, ბლოკირება ორივე ხიდზე ერთნაირია, ანუ 50X50-ზე. როცა უკან არის გადმოწეული, მაშინ თორქის გადანაწილება არის 35X65-ზე. რიგ შემთხვევაში 45X55-ზე. მაგრამ საბოლოოდ, ორივე ხიდზე ჯამში 100%-იანი ბლოკირება არის. ეხლა გინდა თქვა რომ DCCD-იანი ბლოკირებით უფრო თავისუფალია მანქანა, ვიდრე მონო პრივოდზე ??? როცა FWD ვერასოდეს იქნება 100%-იანი ბლოკირებული წინა ხიდით. იმ მარტივი მიზეზის გამო, რომ ვერ მოუხვევს. და 100%-იანი ბლოკირებით RWD კი სულ ზანოსში იქნება და ნაკლებად გამოიყენება დრაგისთვის. |
|
|
![]() ![]() |