![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
მოკლედ ჩემი სილვერასთვის მინდა ცოტა დიდი ტურბინა რომელიც აყენია მექანიკა BL5 ებზე,
ანუ გავცვლი ჩემს VF38 ს TD04hla ტვინსკროლში ჩემგან $$$ დამატებით, ან ვიყიდი ამ უკანასკნელს. იასნია გაცვლა უფრო მაწყობს. ტურბინა უნდა იყოს კარგ მდგომარეობაში, ფასი შემომთავაზეთ რელურის ფარგლებში. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 534 რეგისტრ.: 16-October 10 მომხმარებელი № 1,520 ![]() |
UPDATE:
The entry level BNR upgrade is the EVO 16G/TD05H. If you have a stock car, automatic, or a mildy modified car this one is for you. The EVO has great bottom end response, good mid range power without sacrificing power in the upper RPM's. This turbocharger is maximum rated at 38 lb/min or approximately 375 BHP. EVO/TD05H-Price $725 USD plus shipping ეს ტიპი ყიდის 725 დოლარად ევოს ჰიბრიდს, ჩვენსაზე არის ბოლტ ონი, მარა რა აქვს გაკეთებული ვერ მიხვხვდი.... http://legacygt.com/forums/showthread.php/...19177.html?amp; არის შენასი რომ ჩვენ ცხელ ჰაუსინგში ევოს კარტრიჯი ჯაჯდეს პატარა მოდიფიკაციებით? (გადაჩარხვით, მაქვს პრაქტიკა) და ცივი მხარე ევოს 16გ დარჩეს???? |
|
|