![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ალბათ შეამჩნევდით, რომ ქალაქში მატულობს 2008-2013 სამოდელო წლების SUBARU Forester-ები.
![]() აქ ვნახე და ეს თემა არ იყოს (მარტო STI ვერსიაზე არის თემა) ხოდა გადავწყვიტე გავხსნა ეს თემა და დავდო ინფორმაციები, სტატიები, ვიდეოები და სხვა სახის საინტერესო მონაცემები ეს მოდელი 2 რამითაა საინტერესო (ჩემი აზრით) 1. ამ მოდელში SUBARU-მ დიზელის ოპოზიტური ძრავები გამოიყენა 2. ამ მოდელის რესტაილის მერე (2011) გამოიყენა ახალი ძრავები, რომლებიც არის ჯაჭვზე და არა ღვედზე, ასევე შეცვლილია დგუშებისა და წვის კამერის ფორმა. ეს არის უფრო სუფთა და ეკონომიური ძრავი ვიდრე მისი წინამორბედი. 2011 წლის რესტაილის მერე შეიცვალა მაჩვენებლების პანელის დიზაინი მოხვევის მაჩვენებლები გადავიდა უკანა ხედვის სარკეებში შეიცვალა წინა რადიატორის ბადე დაემატა 2 ზონიანი კლიმატკონტროლი და ა.შ. და აქვს საკმაოდ კარგი დეტალი, რაც გადმოსვლაშI და კარების დაკეტვაში მოგეხმარებათ ![]() რადგან მარჯვენასაჭიანები ჩვეთან პოპულარულია ამ ვიდეოთი დავიწყებ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
ციტატა(otto @ 22nd May 2015 - 23:07) [snapback]657972[/snapback] მე ვიცი რო VDC თანაბრად ანაწილებს სიმძლავრეს ბორბლებზე. ანუ რომელიც დაბუქსავდება მაგას ატორმუზებს რო მეორე ბორბალზე გადავიდეს ძალა და წაიყვანოს მანქანა აღმართზე მიგვრძნია VDC'ის მუშაობა: აჭერ გაზს, მაგრამ ბრუნები არ მატულობს და მერე გრძნობ (გესმის) როგორ ადის მანქანა და ხან ერთ ბორბალს ატრიალებს და ხან მეორეს (პირველად ძალაინ თავისებური გრძნობა იყო) რაც შეეხება დიაგონალს არასოდეს არ გამომიცდია. რაც შეეხება ბორბლების დამუხრუჭებას მანდ მგონი სუბარუს თავისებურებაა უფროა ვიდრე ვდც-სი შენს დადებულ ვიდეოზეც მასე და ამაზეც |
|
|