![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 66 რეგისტრ.: 28-November 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,651 ![]() |
იტოგში შევცვალე სვეცები და რემენი იმის მერე აიკიდა პერებოი დაბალ აბაროტზე,სვეჩები მერე სუბარუს ცენტრსჰი შევცვალე კიდე,მერე დროსელი და დამიწებები გავწმინდე,ლოგირება ჩაუტარე ლამბდა შევცვალე,მახომ მითხრა კლაპანი იქნება დეფორმირებულიო,მერე პრავოდკაც სჰევცვალე მეტკები თავიდან შევამოწმებინე და იტოგში ვინც რემენი შემიცვალა იმას დავაბრალე და დავაშლევინე მატორი,მატორს არაფერი არ ჯირდა გამოვიდა ტყუილად დავშალე,ავაწვტეთ დავქოქეთ იგივეს შვრება რა უნდა იყოს კიდე იქნებ რამე მირჩიოტ,იმენა რემნის და სვეჩების შეცვლა დამიჯდა 1800 ლარი უკვე და კიდე რა იქნება არ ვიცი
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 8-June 15 მომხმარებელი № 5,370 ![]() |
გაუმარჯოს ყველას. ესეთი პრობლემა: მყავს ფორესტერი XT 2002 ტურბინიანი. ამინთო ჩეკი და VDC OFF. არ მივაქციე ყურადგება და დავადგი გაზს, 140მდე წავიდა და მერე დაკარგა სისწრაფე და ჩაქრა. მივიყვანე ხელოსანთან და ძრავი რომ დავშალეთ პორშინები იყო დამდნარი. მოკლედ შევუცვალე ყველაფერი რაც საჭირო იყო და დავქოქეთ. გავატარე დაახლოებით 300კმ და ისევ ამინთო ჩეკი, გავაჩერე და აგარ ვქოქავ, მეშინია ისევ ძრავი არ გავაფუჭო, იქნება რამით დამეხმაროთ
დაბალი აბაროტით რომ ვიარო რამე მოუვა? ანუ მახომდე რომ მივიყვანო თავისი ხოდით |
|
|
![]() ![]() |