![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩემი დავარდნილი ბუსტის გადამკიდე რას აღარ წავაწყდი ინტერნეტში და ეს ყველაზე საინტერესოდ ეს მომეჩვენა
http://www.nebbs.com/Nebbs/legacy/index.html დაბუსტვას იწყებს 3500-ზე როგორც ფორესტერი მაგრაბ ძალიან დიდ სიმძლავრეს აკეთებს და ისეთივე ეფექტი აქვს თითქოს 2 კი არა ერთი და დიდ ტურბინა უყენია. ჩემი ბაიპასის კლაპნის პრობლემას რომ მოვაგვარებ აუცილებლად უნდა ვცადო. მერე როგორც უფრო მომეწონება ისე დავტოვებ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mixa @ 19th December 2009 - 11:20) [snapback]65242[/snapback] და ეხლა რაც პარალელია რამდენის ბუსტავს? ბუსტი არ მომატებია, ისევ 0.7 აქვს, მაგრამ სეკვენტალთან შედარებით აშკარად უკეთესია 4000-ის ზემოთ ეს უკეთესობა იმაშიგამოიხატება რომ არავითარი ლაგი არ მაქვს მეორე ტურბინის დატრიალების მომენტში და ეს ყველაზე მეტად იდრძნობა სიჩქარის შეცვლის მომენტში. სიჩქარეს რომ უცვლის ისეთი შეგრძნებაა თითქოს სიჩქარე კი არ შეუცვლია - პირიქით იგივე სიჩქარეშია და მატორი ტრიალებს 8,9, 10 , 11000 ზე და თანაბრად ემატება სიჩქარე. ანუ ზურგიდან თორქის შეგრძნება არ იცვლება მაღალ სიჩქარეში გადატანია დროს. თანაც ამ ეფექტს ის აძლიერებს რომ ლეგასის ავტომატი ძალიან სწრაფია და განსაკუთრებულად POWER რეჟიმში. დღეს კიდევ დავაკვირდი და ჩეკს აგდებს მაშინ როცა დაბლებიდან ცდილობს სიჩქარე ამოქაჩოს. მერე ვცადე და POWER ჩავურთე რომ სიჩქარე მალევე შეეცვალა და დაბლებიდან ამოქაჩვა აღარ ეცადა. ამ ცდამ გაამართლა, POWER რეჟიმში ჩეკს აღარ ანთებს. აზლა კდევ ერთი მოცლა მინდა და შემდეგ რამეც ვაპირებ: რამოდენიმე სელენოიდის და რამოდენიმე შლანგის დამატებით მინდა რომ სალონოდან ტუმლერის გადართვით მოხდეს სეკვენტალ-პარალელზე გადართვა-გადმორთვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 19 2009, 19:20) [snapback]65318[/snapback] ბუსტი არ მომატებია, ისევ 0.7 აქვს, მაგრამ სეკვენტალთან შედარებით აშკარად უკეთესია 4000-ის ზემოთ ეს უკეთესობა იმაშიგამოიხატება რომ არავითარი ლაგი არ მაქვს მეორე ტურბინის დატრიალების მომენტში და ეს ყველაზე მეტად იდრძნობა სიჩქარის შეცვლის მომენტში. სიჩქარეს რომ უცვლის ისეთი შეგრძნებაა თითქოს სიჩქარე კი არ შეუცვლია - პირიქით იგივე სიჩქარეშია და მატორი ტრიალებს 8,9, 10 , 11000 ზე და თანაბრად ემატება სიჩქარე. ანუ ზურგიდან თორქის შეგრძნება არ იცვლება მაღალ სიჩქარეში გადატანია დროს. თანაც ამ ეფექტს ის აძლიერებს რომ ლეგასის ავტომატი ძალიან სწრაფია და განსაკუთრებულად POWER რეჟიმში. დღეს კიდევ დავაკვირდი და ჩეკს აგდებს მაშინ როცა დაბლებიდან ცდილობს სიჩქარე ამოქაჩოს. მერე ვცადე და POWER ჩავურთე რომ სიჩქარე მალევე შეეცვალა და დაბლებიდან ამოქაჩვა აღარ ეცადა. ამ ცდამ გაამართლა, POWER რეჟიმში ჩეკს აღარ ანთებს. აზლა კდევ ერთი მოცლა მინდა და შემდეგ რამეც ვაპირებ: რამოდენიმე სელენოიდის და რამოდენიმე შლანგის დამატებით მინდა რომ სალონოდან ტუმლერის გადართვით მოხდეს სეკვენტალ-პარალელზე გადართვა-გადმორთვა ეგ იდეა ყველაზე კარგი რამე იქნება, სალონიდან გადართვა პარალელზე ![]() ჩეკის ამბავი მგონი ის პონტია რომ დაბლებზე გაზის ჩაჭერისას ECU ელოდება ბუსტს და ბუსტი რომ არ არის, მაგიტომ აქდებს კოდს ![]() ![]() ისე კაი საგაზაო იქნება პარალელზე, ბუსტი არ დავარდება და ივლი გიჟურად ![]() ![]() მეც სიამოვნებით ჩავატარებდი ექსპერიმენტს, მაგრამ თითქმის არაა შანსი რომ ტვინტურბო ლეგასი მყავდეს მომავალში..... არადა ყოველთვის მინდოდა ეგ გამეკეთებინა და ვერ გავრისკე... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |