![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 534 რეგისტრ.: 16-October 10 მომხმარებელი № 1,520 ![]() |
არ ვიცი რამდენად არსებობს მსგავსი თემა (მე ვერ ვიპოვე).
მე რაღაც კარგად ვერ გავერკვიე, ამიტომ მცოდნე ხალხის საერთო აზრი საინტერესო იქნება. ანუ გაჩნდა იდეა: რამდენად შესაძლებელია ვფ37 ის ცხელ ჰაუსინგში ევოს კარტრიჯის მოთავსება, ან თუნდას ტდ04ჰლა-ში. ასევე გარეტის კარტრიჯის და ასე შემდეგ. მე უკვე მომიწია ტურბოს გაუსინგის გაგანიერება, Inducer და Exducer დიამეტრები გავაგანიერე გარეტის ტურბოზე, მას შემდეგ კაი დრო გავიდა და როგორც გავიგე მშვენივრად მუშაობს. მე დავწერე იქნებ ვინმემ ევოს და სუბოს ტურბო მათხოვოს ზომების ასაღებდთქო, მაგრამ არ გამოჩნდა ტურბოები ![]() ამიტომ დავიწყე ინტერნეტში ძებნა ტურბინის ზომების: TD04HL: Inducer: 52 მმ Exducer: 45.6 მმ VF37: Inducer: 53 მმ Exducer: 48 მმ EVO 4-9 TD05HR: Inducer: 55.8 მმ Exducer: 49.1 მმ GT2835R 3071R: Inducer: 56.4 მმ Exducer: 51.6 მმ ამ ზომების მიხედვით ვფ37 ის ჰაუსინგში მშვენივრად მოთავსდება გარეტის კარტრიჯი ![]() საჭიროა დაახლოები 1.5მმ ის აღება, მგონი იქნება მაგის საშუალება. ასევე ლეგასის ტურბოში ვფ37 ის და და ევოს კარტიჯი. ეხლა თქვენ დაწერეთ სად ვცდები და რატო ვერ გაკეთდება ეს საქმე ![]() ასევე მინდა დავწერო - თუ ვინმეს გაგიჩნდებათ მსგავსი ექსპერიმენტის სურვილი - მოიტანეთ კარტიჯი და ჰაუსინგი, მე უფასად გაგიკეთებთ საცდელად, ოღონდ უნდა იცოდეთ, რომ ეს არის მხოლოდ და მხოლოდ ექსპერიმენტი და არაფერი გამოვიდეს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
superhardware
ციტატა The entry level BNR upgrade is the EVO 16G/TD05H. If you have a stock car, automatic, or a mildy modified car this one is for you. The EVO has great bottom end response, good mid range power without sacrificing power in the upper RPM's. This turbocharger is maximum rated at 38 lb/min or approximately 375 BHP. EVO/TD05H-Price $725 USD plus shipping ამ საიტზე ეს კომპანია გვთავაზობს ბოლტ ონ აბგრეიდს, მართალია ეს ამერიკელი ლეგასია ვფ40, მაგრამ ტურბინის ფრთა ზუსტად იგივე ზომისაა.... მგონი იგივეს აკეთებს ესეც.... 18G/TD05H-Price $775 USD plus shipping The 3rd option is the 20G/TD05H. This turbocharger is good up to around 24 psi. After that, the turbine will not be able to keep up with the compressor wheel in flow. The compressor flows 44 lb/min, but the max power is restricted by the TD05H turbine wheel. Turbocharger max rate is 410 BHP. But on E85 at 23 psi dropping to 20 psi this turbocharger has made an incredible 384.9 AWHP at 5200 ft. elevation! 20G/TD05H-Price $825 USD plus shipping (Available as of 8/16/2010 FINALLY!) ტვინსკროლი არ არის ეგ ტურბოები, ეგაა პრობლემა. |
|
|