IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ჰიბრიდი ტურბო
superhardware
გამოხმაურება Jun 13 2015, 22:18
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 534
რეგისტრ.: 16-October 10
მომხმარებელი № 1,520




არ ვიცი რამდენად არსებობს მსგავსი თემა (მე ვერ ვიპოვე).

მე რაღაც კარგად ვერ გავერკვიე, ამიტომ მცოდნე ხალხის საერთო აზრი საინტერესო იქნება.

ანუ გაჩნდა იდეა: რამდენად შესაძლებელია ვფ37 ის ცხელ ჰაუსინგში ევოს კარტრიჯის მოთავსება, ან თუნდას ტდ04ჰლა-ში. ასევე გარეტის კარტრიჯის და ასე შემდეგ.


მე უკვე მომიწია ტურბოს გაუსინგის გაგანიერება, Inducer და Exducer დიამეტრები გავაგანიერე გარეტის ტურბოზე, მას შემდეგ კაი დრო გავიდა და როგორც გავიგე მშვენივრად მუშაობს.

მე დავწერე იქნებ ვინმემ ევოს და სუბოს ტურბო მათხოვოს ზომების ასაღებდთქო, მაგრამ არ გამოჩნდა ტურბოები smile.gif.




ამიტომ დავიწყე ინტერნეტში ძებნა ტურბინის ზომების:
TD04HL:
Inducer: 52 მმ
Exducer: 45.6 მმ


VF37:
Inducer: 53 მმ
Exducer: 48 მმ


EVO 4-9 TD05HR:
Inducer: 55.8 მმ
Exducer: 49.1 მმ


GT2835R 3071R:
Inducer: 56.4 მმ
Exducer: 51.6 მმ

ამ ზომების მიხედვით ვფ37 ის ჰაუსინგში მშვენივრად მოთავსდება გარეტის კარტრიჯი smile.gif
საჭიროა დაახლოები 1.5მმ ის აღება, მგონი იქნება მაგის საშუალება.

ასევე ლეგასის ტურბოში ვფ37 ის და და ევოს კარტიჯი.



ეხლა თქვენ დაწერეთ სად ვცდები და რატო ვერ გაკეთდება ეს საქმე smile.gif.



ასევე მინდა დავწერო - თუ ვინმეს გაგიჩნდებათ მსგავსი ექსპერიმენტის სურვილი - მოიტანეთ კარტიჯი და ჰაუსინგი, მე უფასად გაგიკეთებთ საცდელად, ოღონდ უნდა იცოდეთ, რომ ეს არის მხოლოდ და მხოლოდ ექსპერიმენტი და არაფერი გამოვიდეს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
WESHAPO
გამოხმაურება Jun 13 2015, 22:31
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




superhardware
ციტატა
The entry level BNR upgrade is the EVO 16G/TD05H. If you have a stock car, automatic, or a mildy modified car this one is for you. The EVO has great bottom end response, good mid range power without sacrificing power in the upper RPM's. This turbocharger is maximum rated at 38 lb/min or approximately 375 BHP.

EVO/TD05H-Price $725 USD plus shipping

ამ საიტზე ეს კომპანია გვთავაზობს ბოლტ ონ აბგრეიდს, მართალია ეს ამერიკელი ლეგასია ვფ40, მაგრამ ტურბინის ფრთა ზუსტად იგივე ზომისაა.... მგონი იგივეს აკეთებს ესეც....

18G/TD05H-Price $775 USD plus shipping

The 3rd option is the 20G/TD05H. This turbocharger is good up to around 24 psi. After that, the turbine will not be able to keep up with the compressor wheel in flow. The compressor flows 44 lb/min, but the max power is restricted by the TD05H turbine wheel. Turbocharger max rate is 410 BHP. But on E85 at 23 psi dropping to 20 psi this turbocharger has made an incredible 384.9 AWHP at 5200 ft. elevation!

20G/TD05H-Price $825 USD plus shipping (Available as of 8/16/2010 FINALLY!)

ტვინსკროლი არ არის ეგ ტურბოები, ეგაა პრობლემა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
superhardware   ჰიბრიდი ტურბო   Jun 13 2015, 22:18
WESHAPO   superhardware რავიცი ავთ...   Jun 13 2015, 22:24
superhardware   The entry level BNR upgrade is the EVO 16G/TD05H. ...   Jun 13 2015, 22:27
WESHAPO   არ მინდა თემის გაო...   Jun 13 2015, 22:28
superhardware   Jun 13 2015, 22:30
WESHAPO   superhardware
superhardware  
superhardware   კინუგავა თუ არ იტყ...   Jun 13 2015, 22:45
WESHAPO   superhardware მამენტ VAKO ს ...   Jun 13 2015, 22:49
superhardware  
  Jun 13 2015, 23:20
ANS-555   superhardware კი შეიძლე...   Jun 13 2015, 23:53
giogio725  
  Jun 14 2015, 01:28
superhardware   ეხლა ჩემი გარეტის ...   Jun 15 2015, 21:03
ANS-555   superhardware სუბარუს ტდ...   Jun 16 2015, 00:01
superhardware  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge