![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
აბა დაინტერესებული ვარ ამ მატარებლების მოდელებით ლოკომოტივები ვაგონები რელსები სახლები აქსესუარები მოკლედ ყველაფერი იქნებ ვინმეს გაქვთ ძველი ან თქვენ ნაცნობს აქვს ან ახალი
მოკლედ ვიჩუქებ ან ვიყიდი ![]() მარტო მე არ ვარ დაინტერესებული ისე ჩვენი კლუბელიც აგროვებს დაწერს თვითონაც ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
საღოლ მაგარია!
ჩემ E44 ს უცნაური რამე ჭირს მეორე მოტორზე ზედა მხრიდან დენის მიმღები წყარო უკუღმა უყენია და როცა ყველაფერი სწორად არის შეერთებული 1 მოტორი ზამიკანიას აკეთებს ![]() შენი ვ100 შიგნით ხრახნები მეტალის აქვს? თუ პლასმასის ყუმბარის ტიპის მოძველებული მოწყობილობა აქვს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 10-December 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 613 ![]() |
ციტატა(Mazo @ Dec 10 2009, 16:23) [snapback]61890[/snapback] საღოლ მაგარია! ჩემ E44 ს უცნაური რამე ჭირს მეორე მოტორზე ზედა მხრიდან დენის მიმღები წყარო უკუღმა უყენია და როცა ყველაფერი სწორად არის შეერთებული 1 მოტორი ზამიკანიას აკეთებს ![]() შენი ვ100 შიგნით ხრახნები მეტალის აქვს? თუ პლასმასის ყუმბარის ტიპის მოძველებული მოწყობილობა აქვს? პარასკევს მაჩუქეს პიკოს E44 სათამაშო ვარიანტში, ერთი ძრავით და წარწერების გარეშე. მართალია მე 1:120 მასშტაბს ვაგროვებ, მაგრამ როცა მჩუქნიან H0-ზეც არ ვამბობ უარს ![]() ჰოდა ზუსტად იგივე პრობლემა ჰქონდა ძრავზე, მარცხენა და მარჯვენა ბორბლებიდან აღებული კონტაქტები დამოკლებული იყო იქ სადაც ძრავას უერთდება, ძრავის კოლექტორის საპირისპირო მხარედან დენი მეორე მხარეს გადაეცემა ბოლტის საშუალებით, შემდეგ მეორე მხარეს ზის ამ ბოლტზე მოკლე ელექტროდი, იქიდან კი ჩერეზ ფილტრი უერთდება კონტაქტორს. პრობლემა იმაშია რომ ზუსტად ამავე ბოლტი ამაგრებს საპირისპირო მხარის ბორბალიდან დენის ამღებ ფირფიტის ბოლოს, ანუ ბოლტი, რომლიც ფუნქციაა დენის ერთ პოლუსის (მაგალითად პლიუსს) გატარება, ამავე დროს ამაგრებს ფირფიტას, რომელზეც არის საპირისპირო პოლუსი, შესაბამისად ვიღებთ მოკლე ჩართვას. ეს პრობლემა ძალიან მარტივად გადავწყვიტე, უბრალოდ ის ფირფიტა, რომელზეც არის ბოლტის საპირისპირო პოტენციალი დავამაგრე პირველი, მას აქვს დიდი ნახვრეტი და ბოლტს არ ეხება გვერდებით, შემდეგ შაიბა იზოლაციური მატერიალისგან და ბოლოს ელექტროდი და ვინტი, რომელსაც უნდა გადაეცეს დენი. ეს პრობლემა გაქრა. ახლა მეორე პრობლემა იმავე ძრავაზე, არ ვიცი თქვენს ძრავებზე როგორაა და ჩემს E44-ს კონტაქტორები ჰქონდა პრუჟინისგან, ჯერ ერთი კონტაქტს კარგავდა, მერე ნაპერწკლები იყო საშინელი, სულ მომწვანო-მოლურჯოდ ანათებდა ძრავა და ბოლოს მიაწყვიტა ეს პრუჟინა, და დაამოკლა, ეგრევე წითლად გავარვარდა ნათურასავით ძრავი შიგნიდან აინთო და უცებ მოვასწარი პულტის გამორთვა კიდევ კარგი ![]() ![]() კიდევ იყო მესამე პრობლემა და ამაზე მაინტერესებს ვისაც E44 აქვს იმათი აზრით. მოკლედ როგორც ვთქვი ჩემი მოდელუი ერთმატორიანია და ერთი ურიკა არის ხალხასტოი, უბრალოდ მიგორავს. ის ურიკა, რომელზეც ძრავია კარგადაა დამაგრებული ძარაზე, რადგან თვითონ ძრავს ისეთი ფორმა აქვს რომ იჭერს, მაგრამ მეორე ძრავი რომელსაზ არა აქვს დამაგრებული იყო მხოლოდ მაშინ როცა მოდელი რამეზე დგას ან დადის, როცა ხელში აიღებდი, ეს ურიკა ძირს რჩებოდა, იმიტომ რომ ზევიდან არაფერი იჭედა. ეს თუ იცით ასე უნდა იყოს თუ რამე დეტალი აკლდა? მე ვერაფერი ვერ შევნიშნე ისეთი, სადმე რომ რამე უკეთდებოდეს დამატები და ამაგრებდეს, ბოლოს ჩემით მოვიფიქრე დამჭერის კონსტრუქცია, ორგმინისგან გამოვჭერი დეტალი და დავამაგრე ![]() ბრ130 მეც მაქვს ნაჩუქარი, ერთძრავიანს მართლა არ უვარგა გაწევა, პრობლემას შველის ან მეორე ურიკაზეც ძრავის დამაგრება, ან რეზინის რგოლის გაკეთება ერთერთ წამყვან ბორბალზე, თუ დაუკვირდებით ჩაღრმავებული ადგილი უნდა ჰქონდეს ბორბალს, ეს რგოლები პიკოს კატალოგში შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ჰობიმასტერში, ორი ცალი. რეზინის ხახუნის ძალა მეტია, მოდელიც არ ბუქსაობს და კარგი გაწევა აქვს. გარედან ეს რეზინი არ ჩანს იმიტომ რომ ბორბლის ჩაღრმავებულში ჯდება. ციტატა(bondzgi1 @ Dec 11 2009, 14:19) [snapback]62275[/snapback] მივიდეთ , თუ გინდა წინასწარ დაურეკავ მე მიშას და წამოვაღებინებ მატორებს არაა პრობლემა, შესაპოხად ვხმარობ ვიურტში ნაყიდ თხევად მისასხამ ტაოტს, მაგარია ძაან, ისე ჩუმად დადის ამის შემდეგ რო რავი რა. , CC 7001 მართლა ძველია 1961 წელ არის გამოშვებული და სადღაც სამოციანების შუიდან პიკო აღარ უშვებდა. ეს ტაოტი სად იყიდება? ვიურტი ქვია მაღაზიას? მე არაფერი უკეთესი არა მაქვს და ამიტომ ვიყენებ საკრევი მანქანის ზეთს, საზიზღარი სუნი აქვს და თხევადია და ქვევით ჩამოდის, მაგრამ მეტ ნაკლებად შველის. |
|
|
![]() ![]() |