![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4 რეგისტრ.: 17-August 13 მომხმარებელი № 3,618 ![]() |
გამარჯობათ!
ესეიგი ერთი ორი დღით რო გავაჩერო მანქანა ვეღარ იქოქება აკუმლიატორი არი მკვდარი მარტო პრიბორები ინთება, აკუმლიატორი დიდად არ ვარგა მარა არც მთლად აკუმლიატორი მგონია ეგრე მალე არუნდა ჯდებოდეს, ხოდა რაკერამ დაწერა ამას წინათ შემოწმებაზე ამპერმეტრით პლიუსს რო ჩახსნი, ეგრე შევამოწმე და 0.06 ამპერი (60 მილიამპერი) მიჩვენა, ხოდა ეს ნორმალურია თუ ბევრია? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 88 რეგისტრ.: 9-April 15 მომხმარებელი № 5,193 ![]() |
გამარჯობათ.მოკლედ რა ხდება ფორიკა მყავს და ჩეი აკუმლატორი მთლად გადასარევი არარის მაგრამ 4-5 დგე რო არ დამექოქა(უფრო დიდხანს არ გამიჩერებია მანქანა მაქსიმუმ 1 კვირა) პრობლემა არ ქონდა ისე ქოქავდა,ხო და გუშინ საბარგულის დასამაგრებელი მოვხსენი მძღოლის მხარეს სამაგრები აქ გატეხილი და მაგიტო და ამ ყველეფერში დაახლოებით 1-2 საათი დამჩირდა თან გასაღები გამოვიღე აკუმლატორი არ დამიჯდესთქო და ისე ვმუშაობდი ლარებები და ბაგაჟნიკი კი მქონდა ღია მაგრამ თეთრი ნათების ნათურები მიყენია სალონში და არამგონია მაგას დიდი ენერგია წაეღო 2 საათში..რო მოვრჩი ჩვეულებრივად დავკეტე პულტით(სიგნალიზაცია არ მიყენია) და დილის 6 საათზე რო ჩავედი უნდა დამექოქა და სამუშაოზე ცავსულიყავი რას ვხედავ სტარტელმა 4 აბაროტი ძლივს გააკეთა და კიდევ კაი დაიქოქა..იქნებ ვინმემ იცოდეთ ესე უცბათ რა ჯანდაბა დაემართა არა და დაახლოებით მარტში გავასინჯე ხელოსანს და ამ ზამთრამდე ბეზ ბაზარ გატარებსო ოღონდ ჩამქრალზე დიდიხანი არ მოუსმინო მუსიკებსო და რა დიდიხანი საერთოდ არ უსმენდი..რა ვქნა რა უშველო არ ვიცი არც ფილი არამაქ ახალი რო დავიტრიო და არც ვიცი რა ღირს და რა სიმძლავრის უნდა..წყალი არ აკლია აკუმლატორს...და კიდე მამენტ აკუმლარორის გარეშე კარებებს კი დავკეტავ მაგრამ ბადაჟნიკს რა უყო???????
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ Aug 18 2013, 15:17) [snapback]519353[/snapback] პირველ რიგში აკუმლატორი უნდა გამორიცხო და მერე გასინჯო როგორ ტვირთავს დინამო, მეც მონდა ესეთი პრობლემა და დინამოს ბრალი იყო, როცა არაფერს ვრთავდი 14 ვოლტზე ტვირთავდა და როგორც ჩავრთავდი ფარებს მაგნიტოლას და კონდიციონერს 12 ვოლტზე ეცემოდა, 13.5 ვოლტზე დაბლა არ უნდა ჩამოდიოდეს, ნაგრუსკაზე მუშაობს აკუმლიატორი და დასუსტებულია პასტაიანად სხვა აკუმლატორზე სცადე ჯერ დატვირთვა როგორ მიდის დინამოდან ![]() ჩვეულებრივი აკუმლატორშიკი გამისინჯავს დინამოს მუშაობას? ციტატა(nik_je @ Aug 17 2013, 21:44) [snapback]519227[/snapback] მაგნიტოლა ზაჟიგანიის გარეშე თუ ირთვება მაგის ბრალი იქნება დენს იპარავს. ჩემთან ეგ მიზეზი იყო. შეამოწმე მე გასაღებს რო გამივაძრობ მანქანიდან ყველაფერი ითიშებბა თუ რათქმაუნდა განარეტები არ ჩართე ხელით |
|
|
![]() ![]() |