![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ
XT 2006, ევროპა, უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით, დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო: პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს, რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს, ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ) ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა გლავნი ბაჩოკი? ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას? დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო? მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 12-October 14 მომხმარებელი № 4,638 ![]() |
იქნებ დამეხმაროთ,
2003 ფორესტერზე 2.5x შევცვალე უკანა მუხრუჭის ბაჩოკი თუ რაც ჰქვია. და ბოლომდეც რომ ვაჭერ მანქანა სირცხვილის გამო იწყებს გაჩერებას ![]() მგონია დაჰაერების ბრალი. პედლის დაკაჩავებით დამიჰაერეს. იქნებ მიმასწავლოთ სად დამიჰაერებენ ისე როგორც საჭიროა თავისი მიმდევრობებით და ჯადოქრობით და რამდენში გადავვარდები ![]() წინასწარ გმადლობთ მეც და ისინიც ვისაც დაჰაერების შემდეგ არ გადავუვლი დაუჰაერებელი მუხრუჭებით. |
|
|
![]() ![]() |