IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტორმუზის პრობლემა
Levan-i
გამოხმაურება Mar 10 2012, 22:44
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




მოკლედ

XT 2006, ევროპა,

უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები

ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით,

დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო:

პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს,
რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს,

ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ)
ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა

გლავნი ბაჩოკი?

ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას?

დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო?

მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Don.Bandolero
გამოხმაურება Jul 7 2015, 18:23
გამოხმაურება #2


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8
რეგისტრ.: 12-October 14
მომხმარებელი № 4,638




იქნებ დამეხმაროთ,

2003 ფორესტერზე 2.5x შევცვალე უკანა მუხრუჭის ბაჩოკი თუ რაც ჰქვია. და ბოლომდეც რომ ვაჭერ მანქანა სირცხვილის გამო იწყებს გაჩერებას biggrin.gif

მგონია დაჰაერების ბრალი. პედლის დაკაჩავებით დამიჰაერეს. იქნებ მიმასწავლოთ სად დამიჰაერებენ ისე როგორც საჭიროა თავისი მიმდევრობებით და ჯადოქრობით და რამდენში გადავვარდები biggrin.gif

წინასწარ გმადლობთ მეც და ისინიც ვისაც დაჰაერების შემდეგ არ გადავუვლი დაუჰაერებელი მუხრუჭებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge