![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 103 რეგისტრ.: 18-October 14 მომხმარებელი № 4,657 ![]() |
გაუმარჯოს... რამდენიმე დღის წინ დამეწვა ტურბინა... ვარკეთილში როა ტურბინების ხელოსანი ლერი, იმან მითხრა რო არასწორი შეზეთვის გამო დაიწვა ტურბინაო და ზეთის ნასოსის ფილტრის ბრალი იქნებაო (შეიძლება გაჭედილი იყოსო)... ან თვითონ ნასოსისო და ახალი ტურბინა რომც დააყენო მაინც მალევე დაგიწვავსო. ნაღდად არ მინდა ეხლა რაღაც ვარაუდების გამო ჩამოვიღო მთელი კარტერი და არც ახალი ტურბინის გარისკვა მინდა... იქნებ ვინმემ ზუსტად მირჩიოთ როგორ მოვიქცე...
ფილტრს გაწმენდა უშველის თუ ახალი ჩავაგდო? ან საერთოდ ღიირს კარტერის ჩამოღება? P.S. მანქანის ქვეშ ვარ და ისე ვფოსტავ :-) თითქმის ყველაფერი ჩახსნილი მაქვს უკვე და კარტერის ჩამოღებას არ ვჩქარობ :-) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 103 რეგისტრ.: 18-October 14 მომხმარებელი № 4,657 ![]() |
ზეთი გამოვუშვი ეხლა და მგონი ისევ ნორმალურია მარა მაინც უნდა გამოვცვალო... ანუ ზეთის ნასოსი ტრუხაა? ანუ როგორც იმან ამიხსნა შეიძლება ფილტრი იყოს გაბიდნული და საკმარის ზეთს არ აწვდიდესო...
ყოველი შემთხვევისთვის მაინც დიდი მადლობა barnow001... ზეთებში penassol 5 w 30 მირჩიეს და ეგ ჩავასხი... რას იტყვით ნორმალურია თუ სხვა ჩავასხა რამე... 2004 წლიანი ტურბინიანი ფორიკაა |
|
|
![]() ![]() |