IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტორმუზის პრობლემა
Levan-i
გამოხმაურება Mar 10 2012, 22:44
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




მოკლედ

XT 2006, ევროპა,

უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები

ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით,

დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო:

პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს,
რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს,

ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ)
ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა

გლავნი ბაჩოკი?

ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას?

დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო?

მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Don.Bandolero
გამოხმაურება Jul 10 2015, 00:12
გამოხმაურება #2


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8
რეგისტრ.: 12-October 14
მომხმარებელი № 4,638




არა, ეგენი სწორად დგას.

ერთი ეს გამაგებინეთ რა ჯაპანურ და ამერიკულ 2003 წლიან ფორესტერებს დაჰაერების მიმდევრობა ერთი აქვთ?
ანუ მე აქ ერთ-ერთ თემაში ვნახე შემდეგი სურათი


მაგრამ ინტერნეტში ქექვისას ცოტა განსხვავებულ აზრებს წავაწყდი. ეს ამერიკელები ამბობენ რომ რახან საჭე სხვა მხარეს გვაქვს მასტერ ცილინდრიც მეორე მხარესაა შეიძლება და ამიტომ წინა მარჯვენადან კი არ უნდა დავიწყოთ, არამედ წინა მარცხენადანო.
ანუ ზემოთ სურათში თუა ასეთი მიმდევრობა 1წინა მარჯვენა 2უკანა მარცხენა 3წინა მარცხენა 4უკანა მარჯვენა
ამერიკელები ბევრ ფორუმზე გამოთქვამენ მოსაზრებას რომ შეიძლება მიმდევრობა ამერიკულ ფორესტერებში იყოს შემდეგი 1წინა მარცხენა 2უკანა მარჯვენა 3წინა მარჯვენა უკანა მარცხენა.

ეს ასეა თუ იცით?

თუ საჭეს მნიშვნელობა არ აქვს (თავის ადგილას არის თუ ბარდაჩოკში) და მასტერ ცილინდრი ერთი და იმავე ადგილას აქვს? თუ ასეა მაშინ მიმდევრობაც ერთი და იგივე იქნება ამერიკულში და იაპონურშ იმიტომ რომ მუხრუჭის წერტილები ზუსტად იდენტურად იქნება დაშორებული მასტერ ცილინდრიდან ორივე მოდელში.

გთხოვთ თუ ვინმემ იცით გამარკვიეთ, ჩემით მინდა ვიჩალიჩო დაჰაერება.

ბოლობოლო ჯერ ერთ მიმართულებას ვცდი და თუ არ გაამართლა მერე მეორეს მარა ნუ მაწვალებთ biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge