![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მოკლედ
XT 2006, ევროპა, უკან ქონდა არავენტილირებადი აპორნები და შესაბამისი სუპორტები ვიყიდე ვენტილირებადი + დახაზული აპორნები თავისი სუპორტებით, დავაყენე, დააპრაკაჩკეს და მას შემდეგ დაეწყო: პირველ დაჭერაზე ბოლოში იჭერს ტორმუზს, მალევე მეორედ თუ მიაჭერ ეგრევე იჭერს, რომ აუშვებ 5-7 წამის მერე ისევ ბოლოში იჭერს, ვიფიქრე პრაკაჩკაა თქო და დავაპრაკაჩკებინე ორჯერ (ჯერ მარტო უკანა დააპრაკაჩკეს, შემდეგ აქ ვნახე მიმდევრობა და დღეს დავაპრაკაჩკებინე წესისამებრ) ცოტა გაუმჯობესდა მარა, იგივეა გლავნი ბაჩოკი? ლოგიკა რა არის, უკან ახალი სუპორტები უფრო დიდია და გლავნი ბაჩოკი არ ყოფნის რო პირველივე დაჭერაზე წნევა შექმნას? დოტ 3-4 დავამატე, მანამდე რა ესხა არ მახსოვს, შეიძლება მაგის ბრალი იყოს? რო ეს დოტ3-4 არ შეიძლება შევურიო მანამდე სხვას და მაგის გამო? მეორე დაჭერაზე საკაიფოდ იჭერს ტორმუზს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 12-October 14 მომხმარებელი № 4,638 ![]() |
არა, ეგენი სწორად დგას.
ერთი ეს გამაგებინეთ რა ჯაპანურ და ამერიკულ 2003 წლიან ფორესტერებს დაჰაერების მიმდევრობა ერთი აქვთ? ანუ მე აქ ერთ-ერთ თემაში ვნახე შემდეგი სურათი ![]() მაგრამ ინტერნეტში ქექვისას ცოტა განსხვავებულ აზრებს წავაწყდი. ეს ამერიკელები ამბობენ რომ რახან საჭე სხვა მხარეს გვაქვს მასტერ ცილინდრიც მეორე მხარესაა შეიძლება და ამიტომ წინა მარჯვენადან კი არ უნდა დავიწყოთ, არამედ წინა მარცხენადანო. ანუ ზემოთ სურათში თუა ასეთი მიმდევრობა 1წინა მარჯვენა 2უკანა მარცხენა 3წინა მარცხენა 4უკანა მარჯვენა ამერიკელები ბევრ ფორუმზე გამოთქვამენ მოსაზრებას რომ შეიძლება მიმდევრობა ამერიკულ ფორესტერებში იყოს შემდეგი 1წინა მარცხენა 2უკანა მარჯვენა 3წინა მარჯვენა უკანა მარცხენა. ეს ასეა თუ იცით? თუ საჭეს მნიშვნელობა არ აქვს (თავის ადგილას არის თუ ბარდაჩოკში) და მასტერ ცილინდრი ერთი და იმავე ადგილას აქვს? თუ ასეა მაშინ მიმდევრობაც ერთი და იგივე იქნება ამერიკულში და იაპონურშ იმიტომ რომ მუხრუჭის წერტილები ზუსტად იდენტურად იქნება დაშორებული მასტერ ცილინდრიდან ორივე მოდელში. გთხოვთ თუ ვინმემ იცით გამარკვიეთ, ჩემით მინდა ვიჩალიჩო დაჰაერება. ბოლობოლო ჯერ ერთ მიმართულებას ვცდი და თუ არ გაამართლა მერე მეორეს მარა ნუ მაწვალებთ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |