![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ამდენი ხანია მანქანაში მოტულის 5-40 ვასხავ ხოლმე, მაგრამ ამ ბოლო შეცვლის მერე (სულ 1000კმ გავატარე ჯერ) მგონია რომ რამე ბანძი ზეთი მისხია... პატარა გაზაობაზეც კი მალევე ცხელდება და წევას ვეღარ იჭერს...
ბანზე 150-160 სიარულისას 100+ ადის და წნევასაც აგდებს მერე, უნდა დავაგდო მეც სიჩქარე 100-120-ის ფარგლებში რომ ზეთი 90-ზე ჩამოვიდეს და წნევა დაიბრუნოს ![]() არადა აქმდე არასდროს არ უქნია ეგრე... 2-3 რანი გადამიბია და 100-ზე მაღლა არ ასულა და წნევაც ეჭირა ხოლმე... ეხლა ვინმე დაწერს სიცხის ბრალია მალე რო აცხელებსო, მაგრამ არაა ეგრე, აქამდეც მიგაზავია სიცხეში, თან როცა 160-ით მივდივარ და ბუსტზე არ მყავს არ უნდა ცხელდებოდეს ეგრე მალე... მაინტერესებს ვინმე თუ დაკვირვებიხართ? აქ უმეტესობა მოტულს ასხავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 18th July 2015 - 00:47) [snapback]665409[/snapback] -20 გრადუსის შემდეგ, ანუ ეგ შეკითხვა უაზრობაა, იმიტომ რომ რა ზეთიც არ უნდა ჩაასხა -20-ზე ყოველთვის მეტი გექნება წნევა ვიდრე +20-ზე . მთავარია შენ რას ეძახი წნევის დაცემას. 2 ბარიც წნევაა 20 ბარიც და შენ წარმოიდგინე 0.1 ბრიც ჩემს სტოკ ნასოსზე გაზდადგმულზე 2000_დან 5000 ბრუნის დიაპაზონში 6 აქვს წნევა 70-100 გრადუსზე, აი 105-110 გრადუსზე უკვე წნევა 5-ზე ჩამოდის მაგ აბაროტებზე, ანუ მაგალითად ავტობანზე 150-ით სიარულისას 4500 ბრუნზე ზეთს აცხელებს 105 გრადუსზე და წნევა 5-ზე ჩამოდის, ხოდა რამდენად უსაფრთხოა მაგ ტემპერატურაზე 5-ზე ჩამოსული წნევით სიარული მაგ 4000-4500 ბრუნზე? და კიდევ, სქელი ზეთი ნიშნავს თუ არა უკეთეს წნევას? მაგალითად 5W-50-ზე უკეთესი წნევა ექნება მაგ ტემპერატურაზე ვიდრე 5W-30-ზე? |
|
|
![]() ![]() |