გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 17 2015, 12:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 |
ამდენი ხანია მანქანაში მოტულის 5-40 ვასხავ ხოლმე, მაგრამ ამ ბოლო შეცვლის მერე (სულ 1000კმ გავატარე ჯერ) მგონია რომ რამე ბანძი ზეთი მისხია... პატარა გაზაობაზეც კი მალევე ცხელდება და წევას ვეღარ იჭერს...
ბანზე 150-160 სიარულისას 100+ ადის და წნევასაც აგდებს მერე, უნდა დავაგდო მეც სიჩქარე 100-120-ის ფარგლებში რომ ზეთი 90-ზე ჩამოვიდეს და წნევა დაიბრუნოს არადა აქმდე არასდროს არ უქნია ეგრე... 2-3 რანი გადამიბია და 100-ზე მაღლა არ ასულა და წნევაც ეჭირა ხოლმე... ეხლა ვინმე დაწერს სიცხის ბრალია მალე რო აცხელებსო, მაგრამ არაა ეგრე, აქამდეც მიგაზავია სიცხეში, თან როცა 160-ით მივდივარ და ბუსტზე არ მყავს არ უნდა ცხელდებოდეს ეგრე მალე... მაინტერესებს ვინმე თუ დაკვირვებიხართ? აქ უმეტესობა მოტულს ასხავს |
|
|
|
![]() |
Jul 18 2015, 16:12
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 |
karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 18th July 2015 - 14:56) [snapback]665483[/snapback] ზეთი ჩემთან ჩვეულებრივი სიარულით ქალაქში 90-ზე მაღლა არ ადის... და ბანზე კიდევ 150 კი არა 180-200 დავდივარ ისე რომ ბუსტზე გასვლა არ ჭირდება (ბენზინზე), გაზზე კიდევ 160-180 რომ მეჭიროს 0.1-0.2 ბარი ყოფნის ეხლა რარაცა არარეალურის ლაპარაკობ, ამხელა სიჩქარეზე ტახომეტრი სად დგას რომ ბუსტზე არ გადის? ეხლა შენ თუ სპუსკზე აკრეფილზე გაზზე ფეხს უშვებ და იმას თვლი არ ვიცი მარა, ყველა ნორმალურ შემთხვევაში ბუსტზე გავა..... ჩავთალოთ რომ 4 სიჩქარეშია და 4 000 ატრიალებს, ბუსტი არა აქვს?? -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
|
karlo-fan მოტული გააბანძეს? Jul 17 2015, 12:20
MaRgE karlo-fan
შენს ძრავს მ... Jul 17 2015, 12:36
sendra საინტერესოა :huh: Jul 17 2015, 13:06
karlo-fan MaRgE
რაშუაშია? 2K-ს წ... Jul 17 2015, 13:06
MaRgE
WESHAPO ვაბშე ერთი შეცვლა EI... Jul 17 2015, 23:08
maxouni
![]() ![]() |