IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლამბდა ზონდის აღდგენა, იგივე ჟანგბადის სენსორის აღდგენა
chrdili
გამოხმაურება May 6 2010, 16:48
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183





ჟანგბადის სენსორი დროთა განმავლობაში იფარება ნადებით, რის გამოც კარგავს მგრძნობიარობას, რის შედეგადაც ECU-ს მიეწოდება არასწორი მონაცემები გამონაბოლქვში ჟანგბადის შემცველობის შესახებ, ანუ სრული თუ არასრული წვის შესახებ. შედეგადა ხდება საწვავის მეტი რაოდენობის მიწოდება, და შესაბამისად საწვავის ხარჯის გაზრდა.
ხშირ შემთხვევაში, თუ სენსორის გამახურებელი (3 და 4 წვერიანი ჟანგბადის სენსორის შემთხვევაში) არ არის დამწვარი შესაძლებელია მისი აღდგენა.
აღდგენის პროცესი არის საკმაოდ მარტივი, ამისათვის საჭიროა სენსორს წინა დამცავი ხუფი ჩავაყოფინოთ ორთოფოსფორმჟავაში და დავტოვოთ შიგნით ცოტა ხნით (დაახლოებით ალბათ 30 წუთი 1 საათი, 2 საათი ან მეტი, გააჩნია დაბინძურების დონეს და მჟავის კონცენტრაციას) და მჟავა რამდენიმეჯერ გამოვუცვალოთ ფერის შეცვლის შემთხვევაში. (მჟავა ჯობია ძალიან კონცენტრირებული რომ არ იყოს) ვიზუალურად როცა შეატყობთ, რომ, ხუფის შიგნით (ნახვრეტებიდან გამოჩნდება) ელემენტი ნადების გარეშეა, კარგად გარეცხავთ გამდინარე წყლით და გაშრობის შემდეგ მზადაა დასაყენებლად smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
tezza9
გამოხმაურება Jul 21 2015, 10:10
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 126
რეგისტრ.: 7-July 15
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 5,446




ციტატა(chrdili @ May 6 2010, 17:48) [snapback]129436[/snapback]

ჟანგბადის სენსორი დროთა განმავლობაში იფარება ნადებით, რის გამოც კარგავს მგრძნობიარობას, რის შედეგადაც ECU-ს მიეწოდება არასწორი მონაცემები გამონაბოლქვში ჟანგბადის შემცველობის შესახებ, ანუ სრული თუ არასრული წვის შესახებ. შედეგადა ხდება საწვავის მეტი რაოდენობის მიწოდება, და შესაბამისად საწვავის ხარჯის გაზრდა.
ხშირ შემთხვევაში, თუ სენსორის გამახურებელი (3 და 4 წვერიანი ჟანგბადის სენსორის შემთხვევაში) არ არის დამწვარი შესაძლებელია მისი აღდგენა.
აღდგენის პროცესი არის საკმაოდ მარტივი, ამისათვის საჭიროა სენსორს წინა დამცავი ხუფი ჩავაყოფინოთ ორთოფოსფორმჟავაში და დავტოვოთ შიგნით ცოტა ხნით (დაახლოებით ალბათ 30 წუთი 1 საათი, 2 საათი ან მეტი, გააჩნია დაბინძურების დონეს და მჟავის კონცენტრაციას) და მჟავა რამდენიმეჯერ გამოვუცვალოთ ფერის შეცვლის შემთხვევაში. (მჟავა ჯობია ძალიან კონცენტრირებული რომ არ იყოს) ვიზუალურად როცა შეატყობთ, რომ, ხუფის შიგნით (ნახვრეტებიდან გამოჩნდება) ელემენტი ნადების გარეშეა, კარგად გარეცხავთ გამდინარე წყლით და გაშრობის შემდეგ მზადაა დასაყენებლად smile.gif

ეგ ორთოფოსფორმჟავა - იგივე ნარკოატია (ჟანგის მოსაშორებელი სითხე) და არ აფუჭებს არაფერს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Splash
გამოხმაურება Jul 24 2015, 15:03
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 66
რეგისტრ.: 4-May 15
მომხმარებელი № 5,268




ციტატა(tezza9 @ Jul 21 2015, 11:10) [snapback]665737[/snapback]
ეგ ორთოფოსფორმჟავა - იგივე ნარკოატია (ჟანგის მოსაშორებელი სითხე) და არ აფუჭებს არაფერს?


რაღაც ჟანგის მოსაცილებელი ხსნარი ვიყიდე ამასწინათ ელიავაზე 1ლტ-10 ლარი ღირდა შეიძლება რო ეგ იყოს ? მგონი ჩემი ლამბდაც გასაწმენდია და საინტერესოა თუ არაფერს დაუშავებს გავწმენდდი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
chrdili   ლამბდა ზონდის აღდგენა   May 6 2010, 16:48
Matador   შედეგიც დაწერეთ ბა...   May 6 2010, 16:51
forika   chrdili სად იყავი აქ...   May 6 2010, 16:55
chrdili  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge