გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 29 2015, 10:32
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,371 რეგისტრ.: 7-November 13 მომხმარებელი № 3,728 |
ჩემ ძმაკაცებს სურთ ამ ორი მანქანის გაკომპრესორება ან გატურბინება იქნებ რჩევა მოგვცეთ რომელზე რომელი ჯობია სად და როგორ აკეთებბენ და რა ხარჯებთანაა დაკავშირებული...
არ დაიზაროთ დიდი თხოვნაა |
|
|
|
![]() |
Jul 30 2015, 09:46
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 |
KVITSIANI
რა 1,3 , რაის 1.6? რისთვის უნდათ? რამე სპორტია რო დაბალ კუბატურიან გატურბინებულ ძრავებში? თუ სიმძლავრე უნდათ მაშინ რამე დიდი ძრავი გაატურბინონ ტო, 4.4 მაგალითად... ტროიკას თუ აპირებენ მაშინ მინიმუმ 1.9 რო არის თუ რაღაც ჩემი დიშლა, მაგი უნდა გააკეთონ, მინიმიმ... და ფიტი ვაფშე რატო უნდა გაატურბინო არ ვიცი, არც კუზაო უვარგა და არც არაფერი, მაგას მარჩი ჯობია თავისი მოყვანილობით და 1.8 ძრავსაც ჩადებენ მარჩში თუ მაინც პატარა მანქანა უნდათ... გამომიარე და აგიხსნი ყოლიფერს... |
|
|
|
KVITSIANI Honda fitt 1,3 & BMW 316 E36 Jul 29 2015, 10:32
TRULOVI აბსურდია
რამე სხვ... Jul 29 2015, 11:00
KVITSIANI სხვისი აზრიც დაიწე... Jul 29 2015, 11:02
karlo-fan
![]() ![]() |