![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 1st August 2015 - 00:23) [snapback]667007[/snapback] ხო იცი რო არც დამნასტროიკებელიხარ ფეინდა არც ბუსტაფის გამკეთებელი მასე არც ვიხლოპის და ინთეიქის დაყენებაზე ვფიქრობდი მაგრამ რომ გამოჩნდა ვარიანტი დავითრიე ![]() ციტატა(TRULOVI @ 1st August 2015 - 00:23) [snapback]667007[/snapback] არც 100 ცხენია საჭირო უბრალოდ ისეთი ზომის ინტერქულერი უნდა სეარჩიო რაც შენ ტურბინაზე ლაგს არ გაგიზრდის ( უმნიშნელოდ გაიზრდება ) არაა აუცილებელი 3/5 ინჩიანი შემსვლელ გამსვლელებით ააწყო ქულერი რა ლაგი თუ ძმა ხარ ჩემი ტურბინა თითქმის ნოლიდან ისპულება ![]() ![]() ციტატა(TRULOVI @ 1st August 2015 - 00:23) [snapback]667007[/snapback] რეალურად თუ გაგრილებაზე ზრუნაც ფრონტალური ზე იდეალურია არა მე მაგაზე არ წავალ, და ისედაც ლეგასის კაპოტი გამოტენილია მთლიანად, ძაან საჩალიჩო იქნება ფრონტალურის დაყენება, +100 ცხენისთვის არც ღირს, ეგ უკვე ცოტა მაღალი ლიგის წევრობაზე პრეტენზია რომ მექნება მერე ვიჩალიჩებ, ახლა არ მიღირს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |