![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 1st August 2015 - 09:18) [snapback]667018[/snapback] ეგ რეჟიმი ბლეფია ეგეთი სხვაობა რო ყოფილიყო ვეშაპოს დაკარგავდი ვერ დაგეთანხმები. დრაგის რეჟიმში მატორი სულ 5000+ აბაროტზე მუშაობს და მანდ მართლა არ აქვს აზრი. აბა მოსახვევებში სცადე რომელი უფრო მალე გავა მოსახვევიდან. კარგად ვიცი რა წერია სი დრაივის მეპებში და თუ ს8 დრაივის აზრი არ აქვს, მაშინ ნასტროიკას საერთოდ არ ჰქონია აზრი. შ3ნ მარტო დრაგით ნუ ზომავ მანქანებს. ეგრე მაჩურამ 5 კუზაო გაასწრო ბიძინაშვილს, მაგრამ მივიდეს აბა და მოსახვევებში გაჰყვეს. |
|
|
![]() ![]() |