![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
ჯერ ერთი ამ ფასად ე. ქულერი ნაჩUქარია, უბრალოდ ვეშAპოს უფრო მეტად გაუმართLა თორემ ესეთი ქულერი რო გამოიწერო კი ვიცით რამდენიც დაჯდება. მეორე ეს ქულერი ტოპსპიდში ნაყიდ ჩIნურ ქულერს ჯობია და მ. პირადად მირჩEვნია. 40გრადუს სიცხეში ძნ მაგრად მიდის და პახოდუ კაი გრილიცაა.
maxouni მახო ხო კარგად დაჯდა არ ედება არაფერს ![]() |
|
|
![]() ![]() |