![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
Razer
ციტატა ჯერ ერთი ამ ფასად ე. ქულერი ნაჩUქარია, უბრალოდ ვეშAპოს უფრო მეტად გაუმართLა თორემ ესეთი ქულერი რო გამოიწერო კი ვიცით რამდენიც დაჯდება. მეორე ეს ქულერი ტოპსპიდში ნაყიდ ჩIნურ ქულერს ჯობია და მ. პირადად მირჩEვნია. 40გრადუს სიცხეში ძნ მაგრად მიდის და პახოდუ კაი გრილიცაა. აბა როგორია? ჩემთან მაგრად ვიგრძენი სხვაობა, მარტო გაგრილებაში არ არის საქმე, გამტარობაც გაიზადა შემსვლელ გამსვლელი პაპები 3" ია, 2,5" სანაცვლოდ, აშკარად უკეთესად ბუსტავს, პიკები ამ სიცხეში 1.55 ბარი დაარტყა, ცოტა ვნერვიულობ კიდეც. ![]() |
|
|
![]() ![]() |