![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მაგ პრინციპით არც ანტოლაგი აკეთებს რამეს დრაგის დროს და ესეიგი ეგეც ბლეფია და ტყუოლად აყენებნ ხომ?
ტორმუზი ხომ საერთოდ, რაც უკეთესი ტორმუზები გაქვს უფრო მძიმეა და საერთოდ უტორმუზო მანქანა გაასწრებს დრაგზე, მაგრამ არაა საავტომობილო გზა ასე აწყობილი რომ მარტო პირდაპირ იარო. მარტო კოოოონკრეტული შემთხვევბით არ იზომ3ბა მანქანა თორემ ეგრე კონკრეტულ სიტუაციაში ტრაქტორი შენს მანქანაზე სწრაფია, მაგალითად უკუსვლით. იმიტომ რომ რევერსი აქვს და უკუსვლაზეც 9 სიჩქარე აქვს როგორც წინ.. |
|
|
![]() ![]() |