![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 3rd August 2015 - 21:32) [snapback]667281[/snapback] ვოეეეე. სად ხარ კაცო. შენ მარტო კუზაოებს რომ ხედავ ჯერ მიზეზები ეძებე და დასკვნები მერე გამოიტანე. ეგ სხვაობა იმიტომ იყო რომ ჩვენს კომპებში მარტო 2 მეპი კი არაა. მესამე მეპიცაა და მაშინ ირთვება ის მესამე როცა ანტილაგია ჩართული. ასე რომ ეგ ნასტროიკის ბრალია და არა ანტილაგის. ჰო და გაზგაყრილზე ანტილაგი გაწევას უმატებსო ეგ სხვაგან არ თქვა,მაგრად ტეხავს. ანტილაგი მუშაობს მხოლოდ ბოლომდე აშვებულ გაზზე და გაზაშვებულზე თუ ვინმე დრაგაობს არ ვიცი 3500 K დან აჭერდნენ დაახლოებით შაკოს ანტილაგი ქონდა ცართული და ეგრევე უხტებოდით აზრი არ ქონდა შემდეგ ჩვეულებრივ გამორთო ანტილაგი ისევ მეორე მეპზე დარჩა და ჩავადგით და 120 ის მერე დავიწყეთ გასვლა |
|
|
![]() ![]() |