![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 4th August 2015 - 00:10) [snapback]667291[/snapback] 3500 K დან აჭერდნენ დაახლოებით შაკოს ანტილაგი ქონდა ცართული და ეგრევე უხტებოდით აზრი არ ქონდა შემდეგ ჩვეულებრივ გამორთო ანტილაგი ისევ მეორე მეპზე დარჩა და ჩავადგით და 120 ის მერე დავიწყეთ გასვლა ანუ ტარაკანა დაყრუვდა? ![]() რატომ არ გინდა გაიგო რომ როცა ანტოლაგი გაქვს ჩართული მეორე კი არა მესამე მეპი მუშაობს? ანტლაგჩართულზე ზაჟიგანიის და სმესის მეპები ცალკეა და მეორე მეპთაბ შეხება არ აქვს. თუ ანტილაგით უკეთესად დრაგავდა - ესეიგი მეორე მეპი არასწორად იყო დანასტროიკებული და ანტილაგის მეპით უკეთესად მიდიოდა მანქანა იმიტომ რომ ანტილაგის მეპებში უკეთესი რამე ეწერა. ან მეორე ვარიანტია: ანტილაგი როცა ჩართულია ღილაკი დაბლაა დაწეული და სიმძიმის ცენტრი დაბლა იწევს და იმიტომ გარბის უკეთ ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |