![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 351 რეგისტრ.: 23-May 14 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 4,295 ![]() |
როგორც იქნა
![]() ნიკი: RAZER სახელი: ლექსო მანქანა: Subaru Legacy B4 2.0 GT Spec-B MANUAL წელი: 2004 ფერი: მარგალიტისფერი თეთრი ძრავი - MADE BY SUB-300, კოსვორტის კლადიშები, ახალი კოლცოები, ახალი ღერძი, მოკლედ ძრავი სრულად განახლებულია დამატებით: STI Front Lip STI Pedal Pads CUSCO Carbon Font Strut Bar Rear Spoiler K&N AIR FILTER Defi Boost Gauge + sti unit. Oil Temp Gauge, Oil pressure Gauge BBS FORGED R17 7.2KG wheels KAKIMOTO Exhaust უკეთესი ფოტოები მალე იქნება ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
maxouni
ჩაჭრილზე და დასტარტულზე არ გექნება სხვაობა ბაზარიო არააა აქ ლაპარეაკია რესპონსზე გაგორებულიდან 3500 დან ჩაჭერაზე როცა ერთს დადებითი წნევააქვს მეორეს უარყოფითი ხო? შაკოს სემთხვევაში ეგრე იყოო და სიდრაივი თუ იგივე პრინციპით მუშაობს მაშინ ფეინას მანქანას აშკარად პრობლემებიაქვს იმიტომ რო გაგორებულზე დადგმის თანავე რესპონსი რეაგირება გაზზე ბევრად მაგარი ქონდა ვეშაპოს ვიდრე ფეინას |
|
|
![]() ![]() |