![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო ) 90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა ![]() ![]() შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი ![]() ![]() 2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა 4 პორშინის ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 5-August 15 მომხმარებელი № 5,498 ![]() |
გამარჯობა, ახალი მომხმარებელი ვარ და ჯერ ვერ გავერკვიე როგორ და რანაერად მოგაწვდინოთ ხმა, იქნებ დამეხმაროთ, ბევრი რამ მაინტერესებს სუბარუს ძრავების შესახებ.
ფორუმის მოხმარებაც არ ვიცი წესივრად, თემის გახსნა მინდოდა და მგონი არ მაქვს უფლება, 2000 წლიანი ლეგასის ნიზი და 2000 წლიანი ფორესტერის ნიზი თუ სხვავდება რამით? ანუ შეცვლისას ტუ მომიწევს რამის გადაკეთება? 2005 ლეგასზე მაქვს ჩაყენებული 2004 ფორესტერის ნიზი უპრობლემოდ წავიდა, მაგრამ ესეც მაინტერესბს |
|
|
![]() ![]() |