![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო ) 90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა ![]() ![]() შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი ![]() ![]() 2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა 4 პორშინის ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
2000-იან ლეგასის უფრო მაღალი კომპრესია აქვს. შედეგად მანქანას გაწევა ღარ ექნება ისეთი როგორც ჰქონდა თორემ ბოლტ-გაიკების დონეზე ჩვლებრივად წავა ფორესტერის ნიზი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6 რეგისტრ.: 5-August 15 მომხმარებელი № 5,498 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 5 2015, 14:37) [snapback]667422[/snapback] 2000-იან ლეგასის უფრო მაღალი კომპრესია აქვს. შედეგად მანქანას გაწევა ღარ ექნება ისეთი როგორც ჰქონდა თორემ ბოლტ-გაიკების დონეზე ჩვლებრივად წავა ფორესტერის ნიზი კომპრესია რის ხარჯზე აქვს უფრო მაღალი? პრაგლადკის თუ პორშინის? ეგ ყველა ტვინ ტურბო ლეგასს ეხება? პორშინები სხვადასხვა აქვს ფორესტერს და ლეგასს? და კიდევ single turbo bl5 ლეგასის ნიზსა და ტtwin turbos შორის რა სხვაობებია? საქშენი გასაგებია.. |
|
|
![]() ![]() |