გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
|
![]() |
Dec 22 2009, 16:14
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(vell @ 14th December 2009 - 00:21) [snapback]63073[/snapback] ეს ყველაპერი კარგი მაგრამ თუ იცით, რომ კლაპნების გასწორებისას ძრავის ტემპერატურა უნდა იყოს 35-40 გრადუსი . და შუპზე დაწოლა მიახლოვებით 4 კგ აი ეს არის იდეალური ზაზორი ეს ყველაფერი სად ამოიკითხე ისიც დადე და რომელ ძრავზეა საუბარი ორვალიანი გალოვკის კლაპნის რეგულირება შავი ფერით არის მინიშნება კონტრ გაიკაზე და ყვითლით ბოლტი რომელიც არეგულირებს ზაზორს ![]() გალოვკის კრიშკის ბოლტი შავი ხაზით არის მინიშნებული ბოლტის კარონკა ,რაც გალოვკაში ბოლტის დაჭერისას ებჯინება გალოვკას და გადაჭერის შემთხვევაში წყდება ზუსტად მაგ ადგილას
|
|
|
|
Sturbo კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება Dec 6 2009, 21:02
RACKER აუ ეგ მეც მაინტერე... Dec 6 2009, 21:45
SUB 300 Sturbo
RACKER
მარტო ძ... Dec 7 2009, 10:10
Sturbo ყველა მანქანას რომ... Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER
![]() ![]() |