IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება, EJ205 ს ჰიდროკომენსატორები არ ქონია
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Dec 22 2009, 16:14
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(vell @ 14th December 2009 - 00:21) [snapback]63073[/snapback]
ეს ყველაპერი კარგი მაგრამ თუ იცით, რომ კლაპნების გასწორებისას ძრავის ტემპერატურა უნდა იყოს 35-40 გრადუსი . და შუპზე დაწოლა მიახლოვებით 4 კგ აი ეს არის იდეალური ზაზორი

ეს ყველაფერი სად ამოიკითხე ისიც დადე და რომელ ძრავზეა საუბარი wink.gif

ორვალიანი გალოვკის კლაპნის რეგულირება
შავი ფერით არის მინიშნება კონტრ გაიკაზე და ყვითლით ბოლტი რომელიც არეგულირებს ზაზორს

გალოვკის კრიშკის ბოლტი
შავი ხაზით არის მინიშნებული ბოლტის კარონკა ,რაც გალოვკაში ბოლტის დაჭერისას ებჯინება გალოვკას და გადაჭერის შემთხვევაში წყდება ზუსტად მაგ ადგილას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 22 2009, 17:02
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Dec 22 2009, 17:14) [snapback]66805[/snapback]
ეს ყველაფერი სად ამოიკითხე ისიც დადე და რომელ ძრავზეა საუბარი wink.gif

ორვალიანი გალოვკის კლაპნის რეგულირება
შავი ფერით არის მინიშნება კონტრ გაიკაზე და ყვითლით ბოლტი რომელიც არეგულირებს ზაზორს

გალოვკის კრიშკის ბოლტი
შავი ხაზით არის მინიშნებული ბოლტის კარონკა ,რაც გალოვკაში ბოლტის დაჭერისას ებჯინება გალოვკას და გადაჭერის შემთხვევაში წყდება ზუსტად მაგ ადგილას

არა საკითხავი ის არის 4 ვალიანი რისთვის მოიგონეს ? რა უპირატესობა აქვს ? თუ მოდას აყვნენ უბრალოდ.
P.S. ნისანის SR20DE მატორებს რომ აწერია Twin Cam შეშურდათ ალბათ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 22 2009, 17:15
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Dec 22 2009, 18:02) [snapback]66844[/snapback]
არა საკითხავი ის არის 4 ვალიანი რისთვის მოიგონეს ? რა უპირატესობა აქვს ? თუ მოდას აყვნენ უბრალოდ.
P.S. ნისანის SR20DE მატორებს რომ აწერია Twin Cam შეშურდათ ალბათ biggrin.gif


4 ვალიანს ის უპირატესობა აქვს რომ შეშვება გაშვება უცბათ ხდება და ძრავი უფრო სწრაფად იღებს აბაროტს
სად 8 კლაპნის მუშაობა და სად 16
სად ერთი ტანკი და სად ორი biggrin.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 22 2009, 17:51
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Dec 22 2009, 18:15) [snapback]66848[/snapback]
4 ვალიანს ის უპირატესობა აქვს რომ შეშვება გაშვება უცბათ ხდება და ძრავი უფრო სწრაფად იღებს აბაროტს
სად 8 კლაპნის მუშაობა და სად 16
სად ერთი ტანკი და სად ორი biggrin.gif wink.gif

შოთა რატომ გვაბნევ ? კლაპნების რაოდენობა ორივე შემთხვევაში 16 ია
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება   Dec 6 2009, 21:02
RACKER   აუ ეგ მეც მაინტერე...   Dec 6 2009, 21:45
SUB 300   Sturbo RACKER მარტო ძ...   Dec 7 2009, 10:10
Sturbo   ყველა მანქანას რომ...   Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge