![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 435 რეგისტრ.: 20-February 12 მომხმარებელი № 2,550 ![]() |
ლეგასი 3.0 2007 იანის გატურბინება იდეაში . (პრაქტიკისთვის)
თუა შესაძლებელი და რა ხარჯებთანაა დაკავშირებული + რამდენი ნორმალური ცხენის ამოღებაა შესაძლებელი ისე რომ 1 კვირაში ძრავი გადასაგდები არ გახდეს . იმედია გასაგებად დავწერე ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
RACKER
RACKER პროცენტულად ცოტაა და არ ეტყობა თორე 3.0 რამოდენიმე იაპონურიც აკაკუნდა 120 პრაბეგით ნუ ზოგადად 2,0 ტურბინიანზე გამძლე ძრავია მარა მოსავლელად ძნელია მეტი ზეტი მეტყი ბენზინი მეტი სვეჩიდა ყველაზე დიდი პრობლემა თუ ძრავი გაფუჭდა წადი ტავი მოიკალი PAINKILLER ნუ შენ ჩაციკლული ხარ ლეგასზე თორე ნებისმიერი 211 კუზაო რო ჯობია ხარისხიტ და ას ე შემდეგ მაგაზე არ მედავოLoNeR__.T LoNeR__.T მერავიცი რაზე იყიდე ლეგასი თუ გინდოდა გეყიდა სხვა მანქანა და თუ ფული აარ გქონდა რო 650 გეყიდა უნდა მოგეგროვებინა ს მანქანა რო გაატურბინო 650 იც მოგივა და პლიუს თურქეთშიც წახვალ დასასვენებლად იმდენი ფული დაგრჩება |
|
|