![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 119 რეგისტრ.: 16-June 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,495 ![]() |
ესეგი 2.5 ამერიკული ფორესტერის ძრავი დასტუკა ძმაკაცმა გუშინ, მანამდე დილით ზეთი და ფილტრი შეცვალა და 100 კილმეტრი იარა მანქანამ და დაისტუკა. რამდენიმე მატორისტმა თქვა რო შეიძლება ფილტრი იყო არაშესაბამისიო და მაგის ბრალიაო, ეხლა გვინდა ჩვენ იმ ტიპს დავუმტკიცოთ ვინც ზეთი და ფილტრი მოგვცა რო ეგ ეგრეა და როგორ შეიძლება ეგ გაკეთდეს ვინმემ გვირჩიეთ რა , რო მოიხსნას ეგ ფილტრი და სუბარუს ცენტრი მივიტანოთ იქ შეიძლება დასკვნა გაკეთდეს რო ამ ძრავისთვის ეგ ფილტრი არ იყო საკმარისი და მაგან გამოიწვია გალადანია?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ფილტრონი არას ტოპ ფილტრი, მაგრამ არც 100 კმ ში არ გააფუჭებდა არაფერს თუ ბრაკი არ იყო და არ გაჭედა.
ზეთი ლოტოსიც პოლონური არც ეგაა უხარისხო, რომ გაწყალდეს და დადტუკოს , ეგეც გამორიცხეთ, თუ გაყალბებული არ იყო და რაღაც გაურკვეველი მეორადი არ ესხა. Dაჟე არც მეორადი ზეთი დასტუკავდა ძრავს 100კმ ში. ძრავს ექნებოდა პრობლემა, იქნებოდ@ ჩასხმული ზეთის გამასქელებელი პრობლემის დაფარვის მიზნით. ღამდენიც გინდა იმდენია ეგეთი მაგალითი. |
|
|
![]() ![]() |