![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,261 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: second life მომხმარებელი № 632 ![]() |
დღეს დიღომში პირველად დავუდექი ჩემი სუბარუთი ----- > Mitsubishi GTO
3.0 twin turbo - ს დაგამასწრო ![]() და მერე ----- > galant VR4 2.5 Twin turbo -ს და გავასწარი ![]() ![]() მოკლედ მინდოდა ჩემი მანქანის გატესტვა და რაც და ვინც ვიპოვე ესენი იყვნენ .. რეალურად შედეგით კმაყოფილი ვარ ... აი 3.0 twin turbo -ს რომ გავასწრებ მერე უფრო კმაყფილი ვიქნები ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
კოლექტორები შეცვალე ყველაზე ადვილი საქმეა ეგ და სასარგებლო. ტურბინის მერე მთელ ვიხლოპსაც თუ გაადიდებ ვაფშე მაგარი იქნება.
სპორტული ვიხლოპი მსუბიქია თან და თავისი კაი მოშნად მძიმეა როგორც ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 332 რეგისტრ.: 19-December 09 მომხმარებელი № 643 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Dec 23 2009, 00:30) [snapback]67026[/snapback] კოლექტორები შეცვალე ყველაზე ადვილი საქმეა ეგ და სასარგებლო. ტურბინის მერე მთელ ვიხლოპსაც თუ გაადიდებ ვაფშე მაგარი იქნება. სპორტული ვიხლოპი მსუბიქია თან და თავისი კაი მოშნად მძიმეა როგორც ვიცი კოლექტორი უკვე შეცვლილი აქვს ვიხლოპიც თავიდან ბოლომდე 3" აყენია RS-ის არც კატალიზატორი აქვს და არც არაფერი. შეჩვევა უნდა მძღოლს მაჯრვენა საჭესთან და ეგ არის ![]() |
|
|
![]() ![]() |