![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,261 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: second life მომხმარებელი № 632 ![]() |
დღეს დიღომში პირველად დავუდექი ჩემი სუბარუთი ----- > Mitsubishi GTO
3.0 twin turbo - ს დაგამასწრო ![]() და მერე ----- > galant VR4 2.5 Twin turbo -ს და გავასწარი ![]() ![]() მოკლედ მინდოდა ჩემი მანქანის გატესტვა და რაც და ვინც ვიპოვე ესენი იყვნენ .. რეალურად შედეგით კმაყოფილი ვარ ... აი 3.0 twin turbo -ს რომ გავასწრებ მერე უფრო კმაყფილი ვიქნები ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
RACKER
ციტატა(RACKER @ 23rd December 2009 - 01:27) [snapback]67128[/snapback] ისე ატიკ შენი და სოფის მანქანის გატესტვა იქნება საინტერესო. წესით უნდა გაასწრო ბენზინ და აკუმლიატორ იოხ ![]() თორემ გაიტესტება რა თქმა უნდა Gelashvili ციტატა(Gelashvili @ 23rd December 2009 - 01:27) [snapback]67129[/snapback] მშვენიერია და რა იცი რომ 1.7 ქონდა სტანდარტული ბუსტი? იაპონიიდან აქამდე მანქანები რომ მოდიან 99% ყველას აკუმლატორი უჯდება გზაში შესაბამისად ბუსტ კონტროლერი თუ სხვა რაიმე მარტივი მოწყობილობა ნასტროიკას კარგავს და დგება სტანდარტულზე. არ იყო დამჯდარი აკუმლიატორი რო დავქოქე 1,7 ზე იყო დაყენებული და რომც მოაძრო აკულიატორი თვეებით მე ელექთრო ბუსტკონტროლერი მიყენია თავისი ბოქსით და ინარჩუნებს მონაცემებს. 1,7-ზე ეყენა მერე დავუწიე, ყველამ მითხრა გაგიხეთქავსო მერე ნელ ნელა ვუწევდი და კი დაიდს და არც მეუბნება რამე რო მიჭირსო |
|
|
![]() ![]() |