|  DCCD დრაგის დროს | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  DCCD დრაგის დროს | 
|    Oct 7 2015, 21:28 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  უბრალოდ Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436  | 
				გასაგებია რომ დაბლოკილზე დასტარტვა და პირველის ეგრე გაწურვა იდეალური სტარტია, მაგრამ როგორც ვიცით მაღლებზე 4*4-ს დანაკარგი აქვს მეტი, ამიტომ დცცდ რომ უკან გადაიწიოს უფრო უკეთეს შედეგს მოგცემს? ანუ მეორეში გადართვა და უკან გადაწევა მაგ დროს უფრო სწრაფი იქნება თუ ბოლომდე დაბლოკილი სიარული? | 
|  | |
|  | 
|  Oct 8 2015, 22:59 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
| Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058  | 
				test pilot  შენი კონკრეტული მანქანა რომელიც კონკრეტულ სტი მოდელს ასწრებდა დსსდ-კარობკით, მის გარეშე უფრო მეტად გაასწრებდა ასე მგონია მე (არ ვგულისხმობ დაბლოკვას ან განბლოკვას, ვგულისხმობ მთლიანად დსსდ ხვასტავიკის მოხსნას) იმიტომ რომ: 1. წონა შემსუბუქდება საკმაოდ 2. სიმძლავრის გადაცემა ძრავიდან საბურავამდე მოხდება ნაკლები გადაცემით 3 მოხდება სიმძლავრის ნაკლებად გაშვება უსარგებლო მიმართულებით (დსსდ ხვასტავიკში არსებული კბილანების დატრიალება ენერგიის გარეშე ნამდვილად არ მოხდება, ეს ენერგია კი აუცილებლად ძრავს უნდა წავართვათ, რაც დანაკლისია საბურავამდე მიტანილი ენერგიისთვის) ჩემი აზრით უბრალო სტი-ს რომ ასწრებდით თქვენი დსსდ კარობკიანი მანქანით (რომელიც სავარაუდოდ ტაიპ რ მოდელია) არის იმის დამსახურება, რომ თქვენი მანქანის ძრავს აქვს ცოტა მეტი სიმძლავრერე ვიდრე სტოკ სტი მოდელს და დსსდ ხვასტავიკით გაზრდილი დანაკარგების მიუხედავად ცოტა მეტი ძალა მიდის საბურავამდე და თქვენი კარობკა არის უფრო მოკლე გადაცემებით. | 
|  | |
 karlo-fan   DCCD დრაგის დროს   Oct 7 2015, 21:28
 karlo-fan   DCCD დრაგის დროს   Oct 7 2015, 21:28 
  OZY   ამისთვის თემას ხსნ...   Oct 7 2015, 22:26
 OZY   ამისთვის თემას ხსნ...   Oct 7 2015, 22:26 
  giorguna22   karlo-fan 
Dსსდ ხვასტა...   Oct 7 2015, 23:08
 giorguna22   karlo-fan 
Dსსდ ხვასტა...   Oct 7 2015, 23:08 
  karlo-fan
 karlo-fan   
|   |